Jeśli mało wam danych z Analitycs oraz z Gemiusa to na rynek usług analizujących ruch na stronie wchodzi kolejny gracz – znany wszystkim doskonale, nasz lokalny, polski Netsprint. Jeśli korzystacie już z sieci Adkontekst to nowa propozycja może okazać się strzałem w dziesiątkę.   Czytaj więcej

Szczególnie, gdy pieniądze przepływają wam przez palce bez wystarczająco zadowalających efektów.

 

 

Tak to już niestety jest, że gdy wydajemy za dużo, zazwyczaj musimy wydać jeszcze więcej. Stąd jeśli macie problemy z uzyskaniem zadowalającej efektywności waszej kampanii reklamowej warto zapoznać się z dostępnymi narzędziami analitycznymi.

 

Jak twierdzi Netsprint, Adkontekst Audience Report to:

„pogłębiona analiza charakterystyki użytkowników serwisów www”; „kompleksowy raport, który segmentuje internautów odwiedzających konkretną domenę i dzięki temu pozwala planować skuteczniejsze kampanie marketingowe”.

 

To nie koniec ciekawostek, bo Audience Report:

„identyfikuje on grupy internautów najlepiej konwertujących i najbardziej zaangażowanych w serwisie, a także odpowiada na pytanie, którzy z nich nie konwertują, mimo iż odwiedzają serwis”

 

Tego typu rozwiązanie może spodobać się osobom, które uważają Google Analitycs za narzędzie zbyt skomplikowane i karkołomne:

 

„Adkontekst Audience Report dostarcza informacji o tym, która część budżetu na marketing internetowy jest wydawana nieefektywnie. Rekomendacje zawarte w raporcie mogą być z powodzeniem wykorzystywane do lepszego planowania kolejnych kampanii reklamowych i content marketingowych.” – mówi Iwona Kaźmierczak, Business Development Director w Netsprint

 

Czekamy na pierwsze recenzje i opinie naszych Czytelników.

 

Tagi

1 comment

  1. Grzegorz

    Wydaje mi się, że reklamy otoczyły nas tak mocno, że coraz bardziej je ignorujemy, wręcz przestajemy je widzieć. Ale jeśli prowadzimy już jakąś kampanię reklamową w internecie, to zdecydowanie potrzebujemy analizy. Nie potrafię powiedzieć które urządzenie do tego przeznaczone jest najlepsze, być może każdy wybrałby inne.

Comments are closed.