3600 0

Mgenerator postanowił zagregować co nieco wiedzy na temat aplikacji mobilnych w biznesie, e-biznesie, handlu i e-handlu oraz szeroko pojętym public relations. Użytkownicy korzystają z coraz większej ilości aplikacji, ale tylko tych, które są pomysłowe.   Czytaj więcej

I skąd tu wziąć pomysł? Zapraszamy do przeglądu ciekawych, oryginalnych aplikacji na smartfony.

 

 

Jak wynika z najnowszych badań Nielsena przeciętny użytkownik mobilny korzysta z 27 aplikacji poświęcając im nawet 37 godzin w miesiącu. Dodajmy do tego, że według najbardziej optymistycznych badań już 60% polskiego rynku telefonów komórkowych stanowią smartfony, to stworzenie własnej aplikacji wydaje się mieć coraz większy sens. Przynajmniej jeśli mamy pomysł, który zaoferuje coś wyjątkowego użytkownikom.

 

Za pomysłem musi pójść wykonanie, a w tym odpowiednie technologie: kody QR, znaczniki NFC, powiadomienia PUSH, geolokalizacja, Bluetooth (iBeacon).

Duże sieci natomiast wykorzystują ideę local buying, czyli możliwość zamówienia przez klienta towaru online i jego odbioru w najbliższym punkcie sprzedaży. Takie rozwiązanie znacznie skraca czas oczekiwania na produkt – tłumaczy Piotr Krawiec, prezes zarządu platformy mGenerator.pl.

 

W drugiej części pokazujemy konkretne aplikacje oraz ich zastosowania.  

 

Tagi