Mensis.pl nr 5/2012

W 5. wydaniu „Mensis.pl” wiele uwagi poświęciliśmy konstrukcji dochodowego przedsiębiorstwa. Począwszy od znalezienia funduszy na inwestycje, poprzez tworzenie i zarządzanie infrastrukturą e-przedsiębiorstwa pokonujemy z czytelnikiem kolejne kroki budowania rentownej firmy. Naszą wyprawę kończymy na tworzeniu trwałych relacji z klientem poprzez wyspecjalizowaną obsługę i spersonalizowaną komunikację.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Poszukiwany projekt, poszukiwana dotacja na założenie firmy
Wraz z rozwojem usług internetowych i pojawieniem się e-biznesu wrażenie, że własna firma jest na wyciągnięcie ręki, wydaje się bardziej prawdopodobne. Jednak, pomijając choćby potrzebę znalezienia niszy rynkowej, start przedsięwzięcia wymaga również kapitału…

Viral marketing jako komponent marketingu internetowego
Marketing wirusowy (ang. viral marketing) polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów. Jest to specyficzna forma działań marketingu internetowego, oparta głównie na aspekcie interaktywności Internetu oraz sieciach powiązań pomiędzy uczestnikami rynku internetowego…

Sztuka marketingu bez marketingu
Marketerzy narzekają coraz częściej na niską skuteczność mailingów, na coraz mniejsze CTRy zamawianych billboardów, wreszcie na spory tłok przy próbie wypozycjonowania produktu. Nic więc dziwnego, że ci, których budżet marketingowy zaczyna puchnąć w nieskończoność, odczuwają coraz większe zmęczenie brakiem tego, co dla każdego ehandlowca święte – konwersji…

Mensis 3(5)/2012

Spis Treści - Mensis 5/2012

  • Poszukiwany projekt, poszukiwana dotacja na założenie firmy
  • Budowa bazy subskrybentów newslettera
  • Kiedy mężczyzna poznaje kobietę, czyli jak stworzyć dobre relacje z klientami
  • Viral marketing jako komponent marketingu internetowego
  • Czy wiesz, że właśnie niszczysz zaufanie do swojego sklepu i tracisz kolejnego klienta?
  • Optymalizacja strony docelowej sposobem na skuteczniejszy e-mail marketing
  • Kryteria wyboru dochodowej niszy w e-handlu
  • Wywiad z Szymonem Grabowskim, Prezesem Implix
  • Jak przywiązać do siebie użytkowników?
  • Co warto przetestować w sklepie internetowym? Część 2
  • Sztuka marketingu bez marketingu
  • Instrukcja zarządzania systemem informatycznym – krok po kroku
  • Marketing wirusowy – maniera czy alternatywa dla tradycyjnego marketingu?
  • Porównywarki czy przekierowywarki?
Mensis 3(5)/2012

Ideologia CANI – ciągły i niekończący się postęp

Wywiad z Szymonem Grabowskim, założycielem i Prezesem Implix

„Podstawowy błąd, który można popełnić to stworzyć przeciętny produkt. Nieważne czy jest on skierowany do pojedynczego klienta czy sektora biznesowego. Jeżeli nie będzie on najlepszy, wyjątkowy i innowacyjny to naprawdę trudno będzie dzięki niemu osiągnąć sukces. Poza tym, warto dołożyć wszelkich starań, aby produkt był intuicyjny i prosty w obsłudze. Nikt nie lubi skomplikowanych i trudnych serwisów, którym trzeba poświęcić wiele godzin nauki zanim zacznie się ich używać. Trzeba także zapomnieć, że nadejdzie taki dzień kiedy uznamy, że nasz produkt został już skończony. W e-biznesie taki dzień nie istnieje!”

Przeczytaj numer online

Czasopismo Mensis.pl powstało w listopadzie 2011 roku i właściwie do teraz jest jedynym pismem drukowanym zawierającym przydatne informacje jedynie w branży e-commerce: od spraw technicznych związanych z tworzeniem sklepu internetowego po prawo w e-handlu. Zostało stworzone, aby pomóc zainteresowanym ludziom uzyskać praktyczną wiedzę i móc ją wykorzystać w swoim biznesie.

KronikiBiznesu.pl

Mensis.pl to największy w Polsce miesięcznik sprzedawców internetowych. Czasopismo skierowane do przedsiębiorców regularnie czyta już kilkanaście tysięcy osób związanych z e-handlem.

WspieramBiznes.pl

Miesięcznik Sprzedawców Internetowych Mensis.pl inspiruje i edukuje branżę e-commerce. Czasopismo jest skierowane do przedsiębiorców i liderów firm internetowych.Skuteczne działania marketingowe, nieszablonowe kampanie promocyjne, wywiady z ciekawymi osobistościami. Wiedza i praktyka e-handlu w najlepszym wydaniu.

WolneEbooki.pl