Mensis.pl nr 12/2012

12. numer magazynu „Mensis.pl” zmaga się z pytaniami Jak budować przewagę konkurencyjną w biznesie online?, Co może zrobić sklep internetowy, by skutecznie rywalizować na coraz trudniejszym rynku e-commerce?, Dlaczego obsługa klienta to niedoceniany sposób konkurowania e-przedsiębiorstw? oraz Jaką rolę pełni czas i marketing w budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej? Oprócz tego, jak zawsze pamiętamy o nowościach dzieląc się wykorzystaniem psychologii, grywalizacji i social giftingu w e-commerce.

Przeczytaj numer online

Mensis 12/2012

Mensis 12/2012

Polecane artykuły

Obsługa Klienta jako przewaga konkurencyjna
Wydawałoby się, że posiadanie dobrej i znanej marki może być receptą na zwiększanie grona stałych Klientów i długofalowy sukces w sprzedaży. Po części jest to prawda, ale tylko po części. Na nic zda się znana marka, jeśli nie ma Klientów…

Grywalizacja: zabij mailingową nudę
Jak to możliwe, że niektóre marki regularnie notują wskaźnik otwarć na poziomie 70-80%, zostawiając konkurencję daleko w tyle? Odpowiedź jest prosta: stawiają na zaangażowanie odbiorców, chociażby poprzez serwowanie rozrywkowego contentu, wciągającego w wir społecznej zabawy i rywalizacji…

Czas to pieniądz. Budowanie przewagi konkurencyjnej na bazie czasu
16% kobiet i 23% mężczyzn oczekuje od zakupów online oszczędności czasu. 18% kobiet i 11% mężczyzn chce przyjemnie spędzać czas w sieci, a 51% internautów w ogóle twierdzi, że zakupy internetowe są gwarancją zaoszczędzonych minut…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 12/2017

  • 10 grzechów głównych. Grzech 2: Brak unikalnej cechy oferty
  • Psychologia w e-handlu
  • Wyróżnij się albo giń
  • Social gifting – prezentowy trend w e-commerce
  • Jak projektować proces zakupowy w sklepie internetowym?
  • Obsługa Klienta jako przewaga konkurencyjna
  • Grywalizacja: zabij mailingową nudę
  • Sprzedaż wysyłkowa – moment powstania obowiązku podatkowego
  • Facebook Crisis Management, czyli jak poradzić sobie w ciężkich chwilach
  • Samodzielne skuteczne pozycjonowanie w zgodzie z Google
  • Wywiad z Marcinem Jabłonskim, CEO PayU S.A.
  • Czas to pieniądz. Budowanie przewagi konkurencyjnej na bazie czasu
  • Pochwała drobnego przedsiębiorcy – w mniejszym większa siła

Jak budować przewagę konkurencyjną firmy

Wywiad z Marcinem Jabłońskim, CEO PayU S.A.

„Kondycja polskiego rynku e-commerce jest bardzo dobra. Na tym rynku trzeba jednak błyskawicznie odpowiadać na potrzeby klientów, podejmować działania, które z jednej strony przybliżą do pozyskania nowych, z drugiej do silniejszego przywiązania tych obecnych. Rozwiązania płatnościowe ułatwiające zawieranie transakcji, takie jak właśnie konto PayU, mogą to zapewnić. Poza tym warto skupić uwagę także na dodatkowych usługach, które można połączyć z płatnościami, mam tu na myśli np. elastyczną politykę zwrotów, programy lojalnościowe czy darmowe dostawy.”

Przeczytaj numer online

Mensis to pierwszy miesięcznik dla branży e-commerce, który jest odpowiedzią na nieustannie ewoluujący rynek elektroniczny. Wysoki poziom czasopisma zapewniają wybitni eksperci z branży na stałe współpracujący z magazynem.

Ebooki24.org

„Jak założyć sklep internetowy”, „Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce”, „Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?”. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w periodyku Mensis.pl. To czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

Interaktywnie.com

Mensis.pl to największy w Polsce miesięcznik sprzedawców internetowych. Czasopismo skierowane do przedsiębiorców regularnie czyta już kilkanaście tysięcy osób związanych z e-handlem.

WspieramBiznes.pl