Mensis.pl nr 27/2014

W 27. numerze „Mensis.pl” opisujemy możliwości, sposoby, doświadczenia, uwarunkowania i potrzeby budowania przewagi konkurencyjnej. W erze Amazona, Merlina czy Allegro wydaje się to niemożliwe, a jednak średnie i małe przedsiębiorstwa potrafią dysponować bogatym orężem do skutecznego odpierania ataków i zdobywania nowych przyczułków w e-handlu. Rozwiązania open source, sprawna logistyka, spersonalizowana optymalizacja i szybkość reakcji to tylko niektóre sposoby uprzedzania konkurencji, również tej z najwyższej półki.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

O pieczeniu pizzy w e-biznesie
Strach rodzimego biznesu przed pojawieniem się biur Bezosa nad Wisłą jest zrozumiały. Zupełnie niezrozumiałe jest natomiast to, że nikt nie próbuje choćby tylko powielać (podrabiać?!) standardu, który lider światowego e-commerce wypracował…

Praktyka w sprzedaży wielokanałowej
Wielokanałowość to więcej niż posiadanie kilku kanałów sprzedaży, tak jak całość to więcej niż suma części. Cross-channel nie ma jednej definicji, bo obydwa kanały – online i offline – ulegają ciągłym zmianom, a różnorodność modeli biznesowych sprawia, że pomysłów i możliwości na wdrożenie współpracy między kanałami jest niesłychanie wiele…

Konwersja co warto wiedzieć?
Konwersję, czyli przejście osoby odwiedzającej e-sklep do grupy klientów, niekiedy mylnie uważa się za powiązaną wyłącznie z bogatą ofertą strony oraz jej atrakcyjnym wyglądem. Oczywiście oba te aspekty są bardzo ważne, ale na użyteczność należy spojrzeć z różnych perspektyw – przez pryzmat skuteczności, bezpieczeństwa oraz wygody użytkownika, który korzysta z danego sklepu internetowego…

Mensis 27/2014

Spis Treści - Mensis 27/2014

FELIETONY

  • O pieczeniu pizzy w e-biznesie
  • Nie każdy nadaje się na pracownika etatowego
  • Filozofia biznesu. Zarządzanie asortymentem jako podstawa pzedsiębiorstwa internetowego

 

RYNEK

  • Zakupy grupowe nad Wisłą – przeminęło z wiatrem?
  • Allegro – lekka zadyszka czy spadek formy?
  • B2B w poszukiwaniu nowych strategii wzrostu
  • Sprawdź czy jesteś profesjonalistą!

 

STRATEGIE

  • Chiny modele importu towarów handlowych z Państwa Środka
  • E-commerce na skróty Dorota Bachman – Empik.com, Marek Batko – Krakvet.pl
  • Obserwuj rynek i zarabiaj
  • PrestaShop globalny lider rozwiązań e-commerce na licencji Open Source. CEO Benjamin Teszner
  • Praktyka w sprzedaży wielokanałowej

 

MARKETING

  • Konwersja – co warto wiedzieć?
  • Grywalizacja w ecommerce
  • E-mail marketing – na co zwrócić uwagę w 2014 roku?
  • Strona główna w sklepie internetowym Jak powinna wyglądać?

 

RUBRYKI STAŁE

  • Wzorzec umowy – must have nowoczesnego przedsiębiorcy
  • Podatek VAT a szkolenia pracownicze
  • Sylwetka Rafał Brzoska – Prezes Integer SA
  • Biznes po tajsku Maciej Dutko rozmawia z Piotrem Motylem
Mensis 27/2014

PrestaShop – globalny lider rozwiązań e-commerce na licencji Open Source

Wywiad z Benjaminem Tesznerem, CEO PrestaShop

„Polska jest państwem dla nas kluczowym, szczególnie dynamicznym w sektorze e-commerce – przy 25-procentowym wzroście liczby osób kupujących przez Internet w 2013 roku oraz z dużymi możliwościami rozwoju, gdyż tylko 70% polskich domów ma dostęp do Internetu. W 2012 roku zanotowano 24-procentowy wzrost w wydatkach Polaków przez Internet. Na dziś około 10 000 sklepów internetowych w Polsce używa PrestaShop, co stanowi połowę polskiego rynku. Naszym celem jest kontynuowanie tego wzrostu. Polska społeczność internetowa jest również bardzo aktywna i wielu programistów przyczynia się do ulepszania naszego oprogramowania każdego dnia.”

Przeczytaj numer online

Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.

ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego

Jak założyć sklep internetowy? Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce? Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w periodyku Mensis.pl. To czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

Interaktywnie.com

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl