Mensis.pl nr 20-21/2013

W podwójnym (nr 20-21) wydaniu „Mensis.pl” prezentujemy bogaty wachlarz e-commercowych nowości i rozwiązań ułatwiających zarządzanie firmą oraz wpływających na uzyskiwanie lepszych efektów wizerunkowych i marketingowych. Poruszamy m.in. kwestię dobrze prowadzonego brandu, który obok rozpoznawalności ma szansę na rynkową długowieczność. Pochylamy się nad możliwościami druku przestrzennego 3D, a także doradzamy jak prawnie zabezpieczyć komunikacyjny kanał e-mail marketingu.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Marka na wybiegu
Branża modowa w social media ma się dobrze. Nieprzerwanie. Jednak mimo że nie widać powodów, dla których sytuacja miałaby się zmienić, dobre samopoczucie nie wystarczy, żeby zbudować silną obecność marki w mediach społecznościowych i przekonać do siebie fanów – potencjalnych klientów…

Ochrona danych osobowych w e-mail marketingu
Wzrost aktywności przedsiębiorców w sferze internetu,zarówno w zakresie podstawowej działalności, jak i przede wszystkim działań reklamowych, wiąże się z problemem ochrony danych osobowych klientów. Bardzo często te problemy związane są właśnie z e-mail marketingiem…

Druk przestrzenny 3D – nowa rewolucja przemysłowa czy największy humbug początku XXI wieku
Sobotnie popołudnie, atmosfera gęstnieje. Nie tylko z powodu lejącego się z nieba teksańskiego żaru. Cody Wilson, radykalny anarchista i libertarianin, założyciel organizacji non profit Defense Distributed, pokazuje dziennikarzom Forbesa nową wersję Liberatora, którą dopracowywał przez ostatnie kilka dni. Za chwilę odda pierwszy w historii strzał z ręcznego pistoletu wydrukowanego przemysłową drukarką przestrzenną…

Mensis 20-21/2013

Spis Treści - Mensis 20-21/2013

RYNEK

  • Marka na wybiegu
  • Sieciówki online – przybywa marek odzieżowych w e-commerce
  • Jak łatwo i szybko sprzedawać przez internet do Czech i na Słowację

 

STRATEGIE

  • E-commerce na skróty
  • Popraw słabe strony swojej strony
  • Jak wycenić wartość e-biznesu lub sklepu internetowego
  • E-commerce potrzebuje RTB
  • Cross Channel – wciąż modne hasło czy standard?
  • Employer brandind, w poszukiwaniu wyjątkowych pracowników
  • Wywiad z Prezesem Grupy Unity Grzegorzem Rudno-Rudzińskim

 

E-MARKETING

  • E-mail marekting. Nie korzystasz? Zacznij

 

RUBRYKI STAŁE

  • ZUS przysparza problemów jednoosobowym firmom
  • Prawnik radzi: Pozew „prawie” zbiorowy
  • Ochrona danych osobowych w e-mail marketingu

 

FELIETONY

  • Druk przestrzenny 3D – nowa rewolucja przemysłowa czy największy humbug początku XXI wieku
  • Czym jest marka i dlaczego warto ją badać
  • 10 grzechów głównych. Grzech 10: Brak jaj, czyli przekleństwo niskiej ceny

 

STYL ŻYCIA

  • Z pamiętnika przedsiębiorcy – przygoda z wizytówkami
  • 5 pomysłów na tegoroczne wakacje
  • Opowiastki e-biznesowe
Mensis 20-21/2013

Wybieramy te decyzje, w które wierzymy

Wywiad z Grzegorzem Rudno-Rudzińskim, Prezesem Zarządu Grupy Unity

„Od początku studiów na Politechnice Wrocławskiej działaliśmy aktywnie w studenckich organizacjach, i to na poziomie międzynarodowym. W pewnym momencie okazało się, że wykorzystaliśmy już w zasadzie wszystkie możliwości rozwoju i przyszła pora na nowe wyzwanie. Wtedy pojawił się pomysł na założenie własnej firmy. Skoro już na pierwszym roku udało się nam zrobić konferencję dla 300 osób, dlaczego nie mielibyśmy odnieść sukcesu jako przedsiębiorcy? Nie mieliśmy żadnych pieniędzy czy inwestora, ale wystarczająco wiedzy w głowach, by stworzyć firmę od podstaw.”

Przeczytaj numer online

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl

Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.

ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego

Czasopismo Mensis.pl powstało w listopadzie 2011 roku i właściwie do teraz jest jedynym pismem drukowanym zawierającym przydatne informacje jedynie w branży e-commerce: od spraw technicznych związanych z tworzeniem sklepu internetowego po prawo w e-handlu. Zostało stworzone, aby pomóc zainteresowanym ludziom uzyskać praktyczną wiedzę i móc ją wykorzystać w swoim biznesie.

KronikiBiznesu.pl