3224 0

13 prelekcji. 510 minut z największymi ekspertami ecommerce z takich firm jak m.in. Google, Twitter, Shoplo, PayPal czy Allegro. Już 5 maja startuje druga edycja Ecommerce Day, największej...

Jeszcze więcej wiedzy i networkingu

Konferencja jest organizowana przez platformę sklepową Shoplo.com i będzie miała miejsce już 5 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Event skierowany jest do właścicieli sklepów, którzy szukają praktycznych wskazówek, aby rozwijać swoje biznesy i zwiększać w nich sprzedaż.

EDP 2015 to już druga edycja konferencji. Jak mówi Agnieszka Lekszycka, Marketing Manager Shoplo.com: „​Bardzo pozytywne opinie uczestników Ecommerce Day w zeszłym roku skłoniły nas, aby zorganizować kolejną edycję. W tym roku wydarzenie będzie jeszcze ciekawsze ­ pojawi się kilku nowych, bardzo interesujących prelegentów, uczestnicy będą mogli otrzymać darmowe porady prawne, a także będą pierwszymi, którzy dowiedzą się o premierze zupełnie nowej usługi na rynku ecommerce.

 

100% praktyki

Agenda konferencji jest rzeczywiście imponująca. Do zeszłorocznych prelegentów z Google, PayPala, Shoplo, GetResponse czy eKomercyjnie.pl dołączyli przedstawiciele takich firm jak Twitter, Allegro czy InPost. Eksperci zdardzą uczetsnikom, jak optymalizować ich e­sklepy, zwiększać w nich sprzedaż, pozyskiwać nowych klientów czy usprawniać logityskę. Poza możliwością wysłuchania wykładów i porozmawiania z prelegentami, uczestnicy konferencji będą mogli skorzystać z darmowych porad prawników z kancelarii Lubasz&Wspólnicy i wymienić się wiedzą z setkami innych właścicieli e­sklepów.

Ecommerce Day wyróżnia się na tle innych branżowych wydarzeń tym, że przekazywana wiedza ma mocno praktyczny wymiar ­ wskazówki, które poznają sprzedawcy mogą być od razu zastosowane w ich sklepach. O tym, dlaczego warto przyjść na EDP2015 najlepiej świadczą cytaty uczestników zeszłorocznej edycji:

  • W całym programie konferencji znalazłem dla siebie bardzo dużo interesujących tematów takich jak trendy na rynku modowym, e­mail marketing, analityka czy reklama w social media. Ogólnie wyszedłem z konferencji bardzo zadowolony. (​Piotr Właziński, właścicel sklepu Lovecode Lingerie)
  • To, co najbardziej podobało mi się w zorganizowanej przez Shoplo konferencji to dostarczenie mieszanki strategicznego i praktycznego podejścia do ecommerce, dzięki odpowiedniemu doborowi prelegentów. Prezentacje znakomicie się uzupełniały, więc każdy uczestnik mógł znaleźć dla siebie to, co go najbardziej interesuje (​Botond Boros, PayPal)
  • Świetnie przygotowany event zarówno pod względem organizacyjnym jak i merytorycznym. Jako Fundacja Polak 2.0 sami organizujemy wydarzenia związane z branżą i dlatego w pełni doceniamy jak dużym sukcesem jest zebranie prelegentów z takich firm jak Facebook, PayPal czy Google w jednym miejscu. Wielkie brawa i czekamy na kolejną edycję. (​Marek Tomaszewski, Fundacja Polak 2.0)
    Cena wstępu na całodniowe wydarzenie jest wyjątkowo niska – to jedyne 199zł. brutto.

Więcej informacji o Ecommerce Day znajdziesz tutaj

Tagi