Mensis.pl nr 10/2012

W 10. odsłonie czasopisma „Mensis.pl” wiele uwagi poświęciliśmy młodym i początkującym przedsiębiorcom. Wśród prostych i praktycznych rozwiązań znalazły się między innymi materiały dotyczące samodzielnego uruchomienia pierwszego sklepu internetowego, zrealizowania prostej grafiki lub infografiki czy generowania użytecznych raportów przy pomocy Google Analitycs. Zaprezentowany został również prosty sposób na optymalizację tytułów w e-sklepie pod dynamiczny algorytm wyszukiwarki Google, a także najlepszy sposób na zabezpieczenie swojego e-przedsiębiorstwa.

Przeczytaj numer online

Mensis 8(10)/2012

Mensis 10/2012

Polecane artykuły

Infografika – sposobem na atrakcyjną ofertę
Od pewnego czasu w internecie karierę robią infografiki, czyli atrakcyjne graficznie prezentacje treści wszelakich. Zamiast suchego tekstu, stosuje się ciekawe ilustracje, dynamiczne tło, wymowne wykresy czy treściwe zdjęcia; a wszystko okraszone króciutkimi komentarzami tekstowymi. Jak tego rodzaju „komiksy” mogą wpłynąć na poprawę e-sprzedaży?…

Jak wygenerować użyteczne i wartościowe raporty ecommerce w Google Analytics?
Spory o to jaki wskaźnik w sklepie internetowym jest najważniejszy trwają od zawsze. To zrozumiałe – gdyby istniał jeden uniwersalny i miarodajny raport, skończyłbym pisać już w tym akapicie. Dlatego proponuję, że przekażę Ci wiedzę na temat kilku wskaźników lub raportów, które warto brać pod uwagę przy analizie skutków działań marketingowych w Twoim sklepie…

Instalacja sklepu internetowego PrestaShop – krok po kroku
Rynek aplikacji Open Source dla e-commerce nie daje wielkiego wyboru. Dzięki temu wybór jest prosty. Oprogramowanie z francuskimi korzeniami PrestaShop to idealny wybór dla małego i średniego e-commerce. Niezależnie od tego czy zaoferujesz klientom 5 czy 15000 produktów, zrealizujesz 5 czy 5000 transakcji miesięcznie – oprogramowanie to spełni oczekiwania małego i średniego e-commerce…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 10/2012

  • (nie)online marketing
  • 3 szybkie sposoby zwiększenia aktywności odbiorców na wysyłane newslettery
  • 10 szybkich wskazówek dla lepszej optymalizacji pod Google tytułów w Twoim sklepie internetowym
  • Siedziba firmy w mieszkaniu
  • Infografika – sposobem na atrakcyjną ofertę
  • Certyfikaty SSL, czyli e-kłódka dla e-sklepu
  • Jak wygenerować użyteczne i wartościowe raporty ecommerce w Google Analytics?
  • Na co należy zwracać uwagę, realizując firmowy serwis internetowy?
  • Jak zrobić prosty baner w sklepie internetowym?
  • Instalacja sklepu internetowego PrestaShop – krok po kroku
  • Jak prowadzić owocne zebrania z pracownikami? – kilka praktycznych wskazówek
  • Dane osobowe przedsiębiorców włączone pod ustawę o ochronie danych osobowych

(nie)online marketing

Jakub Jasiński

„Dla e-sklepu naturalnym środowiskiem działalności marketingowej zdaje się być świat online. Współużytkowanie mediów przez internautów przy inflacji e-mediów powoduje, że internetowe biznesy coraz częściej będą sięgać po tradycyjne formy reklamy, czytaj ATL – above the line (…) Możliwości na wsparcie kampanii ATL jest wiele, kluczem jest ujednolicenie komunikatów i pokazanie adresu URL w każdym z komunikatów.”

Przeczytaj numer online

Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.

ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego

Jak założyć sklep internetowy? Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce? Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w periodyku Mensis.pl. To czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

Interaktywnie.com

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl