453 0
453 0

Najpopularniejszy komunikator świata właśnie pojawił się w wersji beta dla biznesowych stron www.

Jak na razie trwają zamknięte testy wersji beta. Wśród firm, które zdecydowały się wziąć Messengera na warsztat są KLM oraz Air France. W wersji dla biznesu Messenger nosi nazwę „Customer Chat” i jest oznaczany okrągłą ikoną z błyskawicą, co sugeruje, że klienci będą otrzymywać odpowiedzi od razu, a więc będzie to bardzo mocno oczekiwania komunikacja typu „instant”.

Co więcej, dzięki API plugin Facebooka jest otwarty na inne rozwiązania takie jak: podawanie statusu zamówienia, umawianie spotkań, podawanie statusu zamówienia, odpowiadanie na proste pytania po godzinach pracy pracowników z działu obsługi klienta. Nie jest to funkcjonalność, której nie znalibyśmy z innych wyspecjalizowanych usług tego typu.

Niewątpliwie, największą przewagą Messengera jest fakt, że Facebook codziennie odwiedza 1.2 miliarda osób na całym świecie. Po co korzystać z nieznanych narzędzi, kiedy pod ręką jest to wykorzystywane na co dzień? W dodatku, największa przewaga Messengera to fakt, że rozmowa jest prowadzona z konta użytkownika, a więc można ją kontynuować na dowolnym urządzeniu takim jak smartfon czy tablet, jeśli użytkownik jest tam zalogowany. Ponadto, Facebook ma gotową potężną infrastrukturę oprogramowania – od właściciela strony wymaga się tylko zainstalowania stosownego pluginu.

In this article