1747 0

Google wcale nie uśmiercił swojego głośnego projektu. Glass sprzedaj się świetnie i mają przed sobą świetlaną przyszłość.

Wśród firm, które zainwestowały w Google Glass są: General Electric, DHL, Koni, Samsung, McKinsey & Company, Opel, czy Volkswagen. Jak to możliwe, że sprawa przeszła bez echa? Po niezbyt udanej prasie jaką zebrały genialne okulary Google’a, koncern z Mountain View poszedł po rozum do głowy i zorganizował drugie życie swojego produktu dokładnie odwrotnie, niż na początku miał zamiar. Co to właściwie oznacza?

Otóż Google Glass zostały pomyślane jako produkt lifestylowy, konsumencki i masowy. Jego celem była zmiana naszych codziennych nawyków, sposobu w jaki odbieramy świat. Ile z tego wyszło, wiemy wszyscy – produkt chociaż genialny w swoich założeniach, został przyjęty bardzo nieprzychylnie społecznie.

Teraz projekt żyje dużo spokojniejszym, przynajmniej PR-owo życiem, co ewidentnie mu służy. Okulary Google’a są testowane przez wcześniej wymienione firmy w działach produkcyjnych, montażowych oraz w magazynach. Na przykład AGCO, firma produkująca maszyny rolnicze potwierdziła, że po wdrożeniu okularów Google’a, wydajność taśmy montażowej wzrosła o 25 procent. Z kolei DHL twierdzi, że okulary Google’a to genialny wynalazek dla zagubionych zazwyczaj w okolicznościach przyrody magazynierów. Podpowie jakie produkty powinny znaleźć się w przesyłce, które paczki powinny opuścić magazyn, jak je ułożyć aby oszczędzić czas i tak dalej.

Tagi