Mensis.pl nr 30/2014

Wakacyjne wydanie „Mensis.pl” nr 30 obfituje w szereg inspirujących felietonów na temat perswazji w biznesie, podejmowania trudnych decyzji i osiągania zamierzonych efektów. Jednocześnie nie brakuje w nim praktycznych porad na temat content marketingu, kastomizacji webinarów, segmentacji klientów oraz umiejętnego zarządzania logistyką. Zwieńczeniem całego numeru są historie wzrostu oraz transformacji wielkich rynkowych graczy, na przykładzie Amazona i Komputronika.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Kwadrant efektywności. W której ćwiartce jesteś?
Zauważyłem, że ze względu na osiągane efekty, ludzi można zakwalifikować do jednej z czterech grup. Co ciekawe, podział ten odpowiada generalnie na pytanie, kiedy człowiek ma szansę być naprawdę szczęśliwy. A przynajmniej wolny…

Amazon – od internetowej księgarni do globalnego hegemona e-commerce
Nowy Jork, jeden z ciepłych, majowych dni 1994 roku. 30-letni wówczas Jeff Bezos siedział w swoim biurze, zlokalizowanym na 39. piętrze jednego z biurowców na Manhattanie, dumając nad tym, jak rosnącą popularność globalnej sieci przekuć w dochodowy koncept biznesowy (liczba użytkowników Internetu w USA rosła wówczas w trudnym do wyobrażenia tempie 2300% rocznie)…

Webinary w sprzedaży, czyli nadchodzi rewolucja
Webinary, nazywane także wideokonferencjami lub konferencjami on-line, to kolejny element komunikacyjnej rewolucji, jaką przyniosło nam powstanie Internetu. Jeszcze pokolenie temu możliwość zorganizowania spotkania na odległość, w którym uczestniczyłyby setki osób przebywających w różnych częściach globu, traktowana była jako technologiczna ciekawostka, a nie jako pomysł na poważną komunikację biznesową. Dziś żadna szanująca się firma nie może ignorować korzyści, jakie dają webinary…

Mensis 30/2014

Spis Treści - Mensis 30/2014

FELIETONY

  • Słowo odzyskało głos
  • Wewnętrzny krytyk
  • Kwadrant efektywności w której ćwiartce jesteś?

 

RYNEK

  • Kognitariat, stratyfikacja i mit pracownika wiedzy
  • Polski e-commerce = discount-commerce
  • Dziecięcy e-commerce z perspektywy podróżnego plecaka
  • Amazon – od internetowej księgarni do globalnego hegemona e-commerce

 

STRATEGIE

  • Wywiad z Wojciechem Buczkowskim prezesem zarządu Komputronik S.A.
  • Nieliniowe ustalanie cen – jak Twoja firma może zarabiać więcej?
  • W którym kierunku rozwijać sklep internetowy
  • Jakość fuzji na polskim rynku coraz wyższa
  • Segmentacja klientów w sklepie internetowym
  • Amazon – ważny kanał dystrybucji Twojego e-sklepu

 

MARKETING

  • Skuteczne blogowanie w świecie e-commerce
  • Webinary w sprzedaży, czyli nadchodzi rewolucja!

 

RUBRYKI STAŁE

  • Pułapki własnej logistyki
  • Płaca minimalna, a koszty pracodawcy
  • Ochrona i zastrzeżenie znaku towarowego w Polsce, czyli jak zarabiać na własnym logotypie
  • Nie tylko wyszukiwarka. Biznes bez granic wg Google
Mensis 30/2014

Wystarczy rozsądna cena i wysoki poziom obsługi

Wywiad z Wojciechem Buczkowskim, Współzałożycielem i Prezesem Zarządu Komputronik S.A.

Spółka Komputronik SA otrzymała w 2010 roku tytuł Firmy Najbardziej Przyjaznej Klientowi. W tym samym roku, jak również w roku 2011, sklep internetowy Komputronik.pl uzyskał tytuł najlepszego e-sklepu w Polsce, zaś marka Komputronik została uznana za najcenniejszy polski znak towarowy na rynku komputerowym w rankingu dziennika „Rzeczpospolita”. Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu, został między innymi uhonorowany tytułem „Postać Rynku IT” i nominowany do tytułu „Wielkopolski przedsiębiorca XX-lecia 1990-2009”.

Przeczytaj numer online

Czasopismo Mensis.pl powstało w listopadzie 2011 roku i właściwie do teraz jest jedynym pismem drukowanym zawierającym przydatne informacje jedynie w branży e-commerce: od spraw technicznych związanych z tworzeniem sklepu internetowego po prawo w e-handlu. Zostało stworzone, aby pomóc zainteresowanym ludziom uzyskać praktyczną wiedzę i móc ją wykorzystać w swoim biznesie.

KronikiBiznesu.pl

Serwis Sprzedawców Internetowych Mensis.pl powstał w związku z ogromnym zapotrzebowaniem na fachowe artykuły dotyczące biznesu w sieci. Rozwój portalu dokonał się w oparciu o prace nad miesięcznikiem, wydawanym w postaci papierowej i elektronicznej. Wszystkie materiały publikowane przez Mensis.pl charakteryzuje przejrzystość, dbałość o precyzję i użyteczność w codziennej pracy e-przedsiębiorcy

Kontakt24.tvn24.pl

Miesięcznik Sprzedawców Internetowych Mensis.pl inspiruje i edukuje branżę e-commerce. Czasopismo jest skierowane do przedsiębiorców i liderów firm internetowych.Skuteczne działania marketingowe, nieszablonowe kampanie promocyjne, wywiady z ciekawymi osobistościami. Wiedza i praktyka e-handlu w najlepszym wydaniu.

WolneEbooki.pl