Mensis.pl nr 14/2012

W 14. wydaniu „Mensis.pl” sporo uwagi poświęciliśmy nowym możliwościom marketingowym w e-commerce. Inbound marketing w połączeniu z możliwościami narzędzi klasy marketing automation to nie tylko optymalizacja kosztów i mierzalność działań marketingowych, ale również zaawansowana opcja profesjonalizacji e-biznesów. Coraz bardziej potrzebna przy rosnącej świadomości e-zakupowej Polaków i związanym z nią wzrostem oczekiwan konsumenckich.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Marketing Automation
Marketing automation musiało powstać, aby zapełnić powstałą niszę. Początkowo był to email marketing na sterydach, ale szybko okazało się, że nowe systemy mogą zrewolucjonizować całą komunikację marketingową…

Inbound Marketing
Wbrew pozorom Inbound Marketing nie jest pojęciem nowym. Działania z nim związane bazują na procesach dobrze nam znanych, integrując Social Media, SEO, Content Marketing, oraz przemyślane decyzje marketingowe w oparciu o dane płynące z analityki internetowej. Jednym słowem Inbound Marketing to nic innego jak zintegrowane działania we wszystkich ogólnodostępnych, darmowych i niskokosztowych kanałach promocji w Internecie, których celem jest zwrócenie uwagi klienta i zainteresowanie go przekazem reklamowym…

Celebrity Marketing i nie tylko
Channel nr 5 i Marilyn Monroe, Michael „Air” Jordan i Nike to dwa przykłady mariażu wielkich osobowości z wielkimi markami. Kiedy w 1984 roku Jordan dostał ofertę noszenia kolorowych butów Nike’a najpierw ją odrzucił, a potem, gdy się zgodził NBA nałożyła nań karę za występy w nieregulaminowym obuwiu…

Mensis 14/2012

Spis Treści - Mensis 14/2012

  • Marketing Automation Wywiad z Grzegorzem Błażewiczem
  • Komunikacja marketingowa na Facebooku – Jak i dla kogo?
  • Wywiad z Dominikiem Golenią, CEO B2C Business Line Symetria
  • Inbound Marketing Automation
  • E-commerce 2013 – jak, kto i dlaczego?
  • Inbound Marketing
  • VAT 2013 – zmiany w imporcie i eksporcie
  • Najważniejszy trend w e-commerce w 2013?
  • Celebrity Marketing i nie tylko
  • Podsumowanie eCommerce Polska 2012
  • Trendy w obsłudze klienta na 2013 rok
  • 10 grzechów głównych. Grzech 4: Syndrom no name, czyli brak poczucia marki
  • E-commerce 2013 – nowe standardy i wyzwania
  • Ranking najlepszych sklepów w USA
Mensis 14/2012

Marketing Automation

Wywiad z Grzegorzem Błażewiczem, CEO SALESmanago

„Tym, co jest najważniejsze, a czego nie usłyszycie od innych jest w mojej opinii możliwość zmierzenia efektów działań marketingu. Zwróćcie uwagę na to, co możecie zrobić aby poprawić ten wskaźnik. Oprzyjcie się na statystyce a nie na intuicji, wykorzystajcie wszelkie dane do jakich macie dostęp. Marketing musi przestać być nadmuchaną bańką okrągłych słów i ładnych uśmiechów, a stać się realnym wsparciem biznesu.”

Przeczytaj numer online

Mensis to pierwszy miesięcznik dla branży e-commerce, który jest odpowiedzią na nieustannie ewoluujący rynek elektroniczny. Wysoki poziom czasopisma zapewniają wybitni eksperci z branży na stałe współpracujący z magazynem.

Ebooki24.org

Mensis.pl to największy w Polsce miesięcznik sprzedawców internetowych. Czasopismo skierowane do przedsiębiorców regularnie czyta już kilkanaście tysięcy osób związanych z e-handlem.

WspieramBiznes.pl

Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.

ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego