Zastosowanie grywalizacji w InPost

InPost doręczył 108 procent więcej wysyłek w Black Friday

Czarny piątek 2017 okazał się o blisko 200 procent lepszy dla Paczkomatów InPost w stosunku do ubiegłorocznego (wzrost nadanych przesyłek sięgnął 194.5 procenta). Rok 2016 do 2015 nie był tak udany, ponieważ wtedy wzrost osiągnął „tylko” 56 procent. Zdecydowanie słabiej w tym roku poszło usługom kurierskim InPostu, które urosły piątek do piątku o 36 procent. Rok temu InPost odnotował wzrost o 91 procent przykładając piątek z roku 2016 do piątku z roku 2015.

Z pewnością na tak dobry wynik Paczkomatów wpływ miała współpraca z Allegro.pl. Otwartym pytaniem pozostaje jak z akcją poradził sobie InPost, na który w ubiegłym roku pojawiło się sporo narzekań, które przedostały się do mediów. Z pewnością dużym ułatwieniem będzie większa liczba paczkomatów – InPost sukcesywnie powiększa swoją sieć automatów do odbioru przesyłek. Jak twierdzi prezes Rafał Brzoska na czas gorącego okresu firma zwiększy obsadę kurierów obsługujących paczkomaty, a więc wzmocni niemniej słabe ogniwo w łańcuchu.

„Z roku na rok pokazujemy bardzo silne przyrosty obsługiwanych wolumenów, co jest szczególnie widoczne w tak powtarzalnym dniu jak Black Friday. Motorem tego wzrostu są przede wszystkim Paczkomaty® InPost, które są absolutnym hitem jeżeli chodzi o wybory kupujących w sieci. Świadczy to o rosnącym zainteresowaniu proponowanymi przez nas rozwiązaniami technologicznymi czyli głównie usługą dostaw za pośrednictwem Paczkomatów® szturmem zdobywających uznanie konsumentów. Z drugiej strony jest to wyraz docenienia przez klientów naszej usługi kurierskiej, którą zbudowaliśmy od podstaw w rekordowym okresie 2 lat” – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPostu.

1 komentarz

  1. Marek 01-12-2017

Zostaw odpowiedź