Mensis.pl nr 33/2015

33. wydanie magazynu „Mensis.pl” prowadzi przez nowe horyzonty polskiego e-commerce. Każdy rozpoczynający się rok, również ten, domaga się realnej oceny rynku internetowego i znalezienia sposobów na zaistnienie oraz utrzymanie się na nim w najbliższych miesiącach lub latach. Może to być kierunek mobile, zaawansowana personalizacja, horyzontalna multistoryzacja, rozbudowane systemy ERP, automatyzacja marketingu, remarketing, import z Azji czy w końcu zrobienie kroku wstecz, jak w przypadku sklepu Cdp.pl i jego pomysłu na modyfikację oferty produktowej.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Mobile przyszłością e-handlu
Według raportu „M-commerce w praktyce” polski rynek mobile ma się powiększyć aż o 113%. Z danych jasno wynika, że m-commerce jest trendem, którego nie należy więc lekceważyć. Z jakimi zatem wyzwaniami będą się musieli zmierzyć sprzedawcy…

Polskie sklepy internetowe: od specjalizacji do multistoryzacji
Multistoryzacja łączy zalety sklepu specjalistycznego ze sklepem horyzontalnym. Klient ma poczucie dokonywania zakupów w sklepie, którego pracownicy selekcjonują produkty zgodnie z ich własną wiedzą i doświadczeniem, co więcej layout sklepu pasuje do branży, a specjalnie dedykowane funkcjonalności ułatwiają nabywanie takich, a nie innych produktów…

Pierwsza w Polsce platforma e-commerce bez limitów na wszystkie parametry
Z początkiem stycznia 2015 roku z nową ofertą ruszyła platforma ebexo, oferując jako pierwsza w Polsce sklepy internetowe bez limitów na wszystkie parametry. Właściciele sklepów internetowych nie muszą już stawać przed dylematami związanymi z wyborem oferty i decydować, który z parametrów jest ważniejszy…

Mensis 33/2015

Spis Treści - Mensis 33/2015

FELIETONY

  • Strefa komfortu, czy warto ją opuszczać?
  • Ekspansje. Pogoda dla e-commerce
  • Personalizacja na gorzko

 

RYNEK

  • Mobile przyszłością e-handlu
  • Yandex. Goliat ze wschodu
  • Chmura w służbie e-commerce
  • Polskie sklepy internetowe: od specjalizacji do multistoryzacji

 

STRATEGIE

  • Rozmowa z Michałem Gembickim
  • System ERP – fundament czy tło dla nowoczesnego handlu ?
  • Zaufanie do sklepu podstawą konwersji w handlu internetowym
  • Fuck!up, czyli jak porażkę przekuć w sukces
  • E-commerce na skróty
  • Import z Azji – przygotowanie do odprawy celnej
  • Opis produktu w e-commerce
  • W poszukiwaniu wzrostów małego e-commerce

 

MARKETING

  • Dlaczego sklepy internetowe nie inwestują w wydarzenia offline’owe?
  • Dewirtualizacja oferty – 10 sposobów na zyskanie twarzy w sieci
  • Jak Marketing Automation pomaga rozwiązywać problemy współczesnych marketerów?
  • Remarketing w AdWords – nie wszyscy robią to dobrze
  • Zapachy cyfrowe przyszłością Internetu i aromamarketingu

 

PREZENTACJE

  • Pierwsza w Polsce platforma e-commerce bez limitów na wszystkie parametry

 

RUBRYKI STAŁE

  • Konsument pod szczególnym nadzorem czyli obowiązek informacyjny przy sprzedaży przez internet
  • Kongres Dyrektorów E-Commerce – Zmieniamy Polski E-handel
Mensis 33/2015

Zrobić krok wstecz, aby się rozwijać

Rozmowa z Michałem Gembickim, CEO Cdp.pl

„Musimy technologicznie wykorzystać moment, w którym ludzie chcą kupować w sieci, a potem ich pozyskać i dopiero w następnym kroku skonwertować ich na cyfrowych klientów. Trzeba zrobić krok wstecz i dodać funkcjonalność, która wydaje się wtórna w stosunku do cyfrowej dystrybucji, czyli właśnie model sprzedaży wysyłkowej. Perspektywa jest jednak taka, że klientów, których dziś pozyskamy wysyłkowo, za rok czy dwa będziemy stale epatować hasłami typu: Kupiłeś książkę, to znakomicie, a teraz zobacz, możesz kupić e-booka o wiele taniej.”

Przeczytaj numer online

Czasopismo Mensis.pl powstało w listopadzie 2011 roku i właściwie do teraz jest jedynym pismem drukowanym zawierającym przydatne informacje jedynie w branży e-commerce: od spraw technicznych związanych z tworzeniem sklepu internetowego po prawo w e-handlu. Zostało stworzone, aby pomóc zainteresowanym ludziom uzyskać praktyczną wiedzę i móc ją wykorzystać w swoim biznesie.

KronikiBiznesu.pl

Serwis i magazyn Mensis.pl to wysokiej jakości zbiór wiedzy, porad, aktualności, usług i produktów skierowanych do e-przedsiębiorców. Zarówno osoba zamierzająca rozpocząć własną e-działalność, początkujący właściciel sklepu internetowego, sprzedawca allegro, jak i doświadczony na rynku e-commerce przedsiębiorca znajdzie w Mensis.pl merytoryczne informacje z zakresu prowadzenia, rozwijania i zarządzania biznesem internetowym.

IAI-Shop.com

„Jak założyć sklep internetowy”, „Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce”, „Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?”. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w periodyku Mensis.pl. To czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

Interaktywnie.com