Mensis.pl nr 11/2012

11. numer wydania „Mensis.pl” odsłania wszystko, co powinien wiedzieć sprzedawca internetowy na temat świadomego kreowania najważniejszych aktywów swojego biznesu – rozpoznawalnej marki i grona lojalnych konsumentów. Stąd artykuły, które starają się odpowiedzieć na pytania: Czy marka to pochodna marketingu? oraz Dlaczego większość sprzedawców źle interpretuje lojalność konsumenta?

Przeczytaj numer online

Mensis 11/2012

Mensis 11/2012

Polecane artykuły

Budowa marki
Budowa marki czy to w świecie online czy offline to proces. Nie można osiągnąć tego jedną aktywności czy kampanią, ale konsekwentnymi działaniami prowadzącymi do osiągnięcia zakładanego poziomu świadomości wśród konsumentów…

Intuicyjny koszyk sklepowy bez rejestracji
Każdy sklep internetowy powstaje po to, aby sprzedawać. Z kolei aby technicznie to zadanie zrealizować, musi być jakaś możliwość zamówienia produktu. Pomijając takie opcje jak zamówienie przez telefon, czat, czy komunikator internetowy, potrzebujemy mechanizmu realizującego zamówienia, który nazywamy po prostu koszykiem. Temat koszyków e-sklepów jest dość obszerny. W tym artykule zajmę się głównie dwoma aspektami…

Wirtualne i hybrydowe marki w Internecie
Marka jest odzwierciedleniem właściwości funkcjonalnych i emocjonalnych produktu. Dostarcza konsumentowi korzyści funkcjonalnych, emocjonalnych lub symbolicznych, dzięki czemu tworzy lojalne grono nabywców. A to umożliwia przedsiębiorcy osiągnięcie wiodącej pozycji na rynku…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 11/2012

  • Jak nie zepsuć strony produktowej sklepu 7 złotych zasad
  • Wywiad z Pawłem Tkaczykiem
  • Po co Ci rower w budowaniu efektywnych relacji z Klientem?
  • 10 grzechów głównych. Grzech 1: „Informuję” zamiast „zachęcam”
  • Wywiad z Maciejem Tesławskim
  • Budowa marki
  • Samozatrudnienie czy praca na etacie – co wybrać?
  • Intuicyjny koszyk sklepowy bez rejestracji
  • Budowanie marki sprzedawcy na Allegro
  • Pasożyt marketingu czy kreatywność wyższych lotów?
  • Kij i marchewka, czyli największy błąd szefa w motywowaniu ludzi
  • Wirtualne i hybrydowe marki w Internecie
  • Jak księgarnia internetowa edycja.pl kreuje Prosumentów marki dzięki aplikacji rekomendacji Questions&Answers

Marka w e-commerce

Wywiad z Pawłem Tkaczykiem

„Marka to doświadczenie, więc dobrze je zaplanuj. To jak z teatrem – widz musi być dobrze obsłużony w kasie z biletami, w szatni, na scenie i w toalecie. Jeśli koncentrujesz się na sprzedaży, będziesz po prostu kolejnym sklepem. Wiesz, po czym poznać dobrą knajpę? Mają nie tylko dobrego kucharza ale i niesamowitego szatniarza. Tak samo jest ze sklepem, jeśli już masz dobry produkt i doskonałe doświadczenie zakupu, pokaż klientom, że masz świetną obsługę posprzedażową, doradztwo przed sprzedażą… Będą Cię za to kochać.”

Przeczytaj numer online

Miesięcznik Sprzedawców Internetowych Mensis.pl inspiruje i edukuje branżę e-commerce. Czasopismo jest skierowane do przedsiębiorców i liderów firm internetowych.Skuteczne działania marketingowe, nieszablonowe kampanie promocyjne, wywiady z ciekawymi osobistościami. Wiedza i praktyka e-handlu w najlepszym wydaniu.

WolneEbooki.pl

Mensis to pierwszy miesięcznik dla branży e-commerce, który jest odpowiedzią na nieustannie ewoluujący rynek elektroniczny. Wysoki poziom czasopisma zapewniają wybitni eksperci z branży na stałe współpracujący z magazynem.

Ebooki24.org

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl