Mensis.pl nr 48/2017

W 48. wydaniu czasopisma „Mensis.pl” przyjrzeliśmy się dokładniej charakterystyce i zachowaniom pokoleń korzystających z internetu. Dla pokolenia Z, urodzonego po 2000 roku i nazywanego connected (z ang. podłączony do sieci), cyfrowe życie jest codziennością. W przypadku pokolenia Y, pamiętającego czasy pierwszych komputerów osobistych i połączeń modemowych, Internet ma rangę rewolucji. Natomiast dla przedstawicieli pokolenia X, dorastającego w świecie bez WiFi, to raczej pralka pozostaje epokowym wynalazkiem – umożliwiając gospodyniom domowym wyjście na rynek pracy. Specyficzny sposób postrzegania świata cyfrowego ma konkretne odzwierciedlenie w sposobie korzystania przez X,Y,Z z wirtualnej rzeczywistości oraz wymusza na dostawcach internetowych treści, usług i produktów odpowiednie działania marketingowe.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Seniorzy w świecie cyfrowym- jak pokolenie 55+ korzysta z internetu?
Żyjemy w zinformatyzowanym świecie. By sprawnie w nim funkcjonować często konieczne jest nabycie cyfrowych kompetencji, między innymi umiejętności aktywnego korzystania z Internetu. Jak w tych realiach odnajdują się seniorzy? Dlaczego niezbyt chętnie korzystają z sieci i czym to grozi? Jakie branże oferujące cyfrowe produkty i usługi powinny zwrócić szczególną uwagę na potrzeby srebrnej gospodarki?…

Chcesz dotrzeć do pokolenia Z?
Aby skutecznie dotrzeć do osób reprezentujących tzw. pokolenie Z trzeba pamiętać o tym, aby nasza oferta
wpisywała się w ich potrzeby i oczekiwania oraz o właściwym doborze kanałów komunikacji. To grupa złożona z niesamowicie świadomych konsumentów. Najważniejszym narzędziem komunikacji jest dla nich smartfon, dlatego firmy oraz marki planując komunikację do młodych z pokolenia z powinny koncentrować działania na kanale mobilnym…

Outsourcing IT- Co bardziej cenisz, bezpieczeństwo, czas, pieniądze?
Przez wiele lat posiadanie własnego serwera fizycznego było najbardziej opłacalnym wyborem. Dlaczego? Ponieważ przy braku innych możliwości – był to na ogół jedyny wybór. Obecnie, dzięki rozwojowi technologii i usług IT, możliwe są również inne alternatywy. Uzupełniają one infrastrukturę fizyczną firmy lub coraz częściej ją zastępują. Warto się z nimi zapoznać i rozważyć, która z nich byłaby bardziej opłacalna…

Mensis 48/2017

Spis Treści - Mensis 48/2017

FELIETONY

  • Jak skutecznie rozwiązać konflikt?
  • Przemysł 4.0. – poznać, żeby wykorzystać

 

RYNEK

  • Kampanie internetowe w erze programmatic 2.0.
  • Rynek dóbr luksusowych cyfryzuje się
  • Seniorzy w świecie cyfrowym- jak pokolenie 55+ korzysta z internetu?
  • Chcesz dotrzeć do pokolenia Z?
  • Responsywne budynki na miarę ery cyfrowej

 

STRATEGIE

  • Znaki towarowe w codziennym handlu internetowym
  • Płatność za pobraniem zwiększa sprzedaż nawet o 30%
  • Wywiad z Marcinem Radziwoniem, Prezesem Spryciarze.pl Sp. z o.o.
  • Outsourcing IT- Co bardziej cenisz, bezpieczeństwo, czas, pieniądze?
  • Jak i po co angażować odbiorców w sieci?

 

MARKETING

  • Marketing Pokoleń i Big Data- Czyli marketing robi się na danych o pokoleniach
  • Nie bądź cenodajką! 21 pozacenowych sposobów na pokonanie konkurencji.Odcinek 5: Eksperć się bądź Kimś, a nie „ktosiem”!
  • Optymalizacja kampanii adwords przy ograniczonym budżecie

 

RUBRYKI STAŁE

  • Reklamacja- święte prawo konsumenta
Mensis 48/2017

Sukces? Ciężka praca i granicząca z szaleństwem konsekwencja

Wywiad z Marcinem Radziwoniem, Prezesem Spryciarze.pl Sp. z o.o.

„Jeżeli chodzi o tych młodych ludzi, którzy mogą teraz zaistnieć w internecie, to jedno jest pewne, próg wejścia jest bardzo mały. Jedna czy dwie platformy, na których trzeba być. Każdy smartfon nagrywa teraz w HD i jeżeli jest dobre światło to nagrywa naprawdę dobrze, więc nie trzeba mieć budżetu żeby zrobić pierwszy krok. Jak jest dobry pomysł, jak człowiek się nie boi, ma coś mądrego do powiedzenia, to warto spróbować. Bazując na naszym doświadczeniu mogę też powiedzieć, że czasami za szybko realizujemy pomysły. Codziennie dyskutujemy, co powinniśmy zrobić aby być na czasie ale nie zawsze jesteśmy w stanie trafić w oczekiwania odbiorców.”

Przeczytaj numer online

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl

Pismo Mensis.pl adresowane jest do sprzedawców internetowych, czyli do osób i firm handlujących w sieci. Adresatami czasopisma mogą być zarówno zaawansowani e-biznesmeni, jak i osoby, które dopiero zamierzają wejść w rynek biznesu internetowego. W Mensis.pl znajdziesz artykuły dotyczące testowania skuteczności działań marketingowych, jak założyć sklep internetowych, jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce, jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?

MagazynWiedzy.pl

Miesięcznik Sprzedawców Internetowych Mensis.pl inspiruje i edukuje branżę e-commerce. Czasopismo jest skierowane do przedsiębiorców i liderów firm internetowych.Skuteczne działania marketingowe, nieszablonowe kampanie promocyjne, wywiady z ciekawymi osobistościami. Wiedza i praktyka e-handlu w najlepszym wydaniu.

WolneEbooki.pl

logo