4354 3

Jak budować przewagę konkurencyjną w biznesie online? Co może zrobić sklep internetowy by skutecznie rywalizować na coraz trudniejszym rynku e-commerce? Dlaczego obsługa klienta to niedoceniany sposób konkurowania e-przedsiębiorstw....

W dwunastym numerze „Mensis.pl” postaramy się odpowiedzieć na powyższe pytania oraz wskazać inne proste rozwiązania dostępne dla małego i średniego e-biznesu. Zapytałem też Marcina Jabłońskiego, CEO PayU S.A. firmy, która zdecydowanie wyróżnia się w swoim segmencie rynku, o receptę na utrzymanie pozycji lidera.

 

 

Miesięcznik sprzedawców internetowych
numer 12, to również szereg innych inspirujących artykułów:

1. 10 grzechów głównych. Grzech 2: Brak unikalnej cechy oferty (Maciej Dutko)

2. Psychologia w e-handlu (Dawid Sadulski)

3. Wyróżnij się albo giń (Jakub Jasiński)

4. Social gifting – prezentowy trend w e-commerce (Agnieszka Porębska)

5. Jak projektować proces zakupowy w sklepie internetowym? (Andrzej Bogatko)

6. Obsługa Klienta jako przewaga konkurencyjna (Natalia Szwarc)

7. Grywalizacja: zabij mailingową nudę (Maciej Górski)

8. Sprzedaż wysyłkowa – moment powstania obowiązku podatkowego (ifirma)

9. Facebook Crisis Management, czyli jak poradzić sobie w ciężkich chwilach (Iga Skrobacz)

10. Samodzielne skuteczne pozycjonowanie w zgodzie z Google

11. Wywiad z CEO PayU SA Marcinem Jabłońskim

12. Czas to pieniądz. Budowanie przewagi konkurencyjnej na bazie czasu (Krzysztof Rdzeń)

13. Pochwała drobnego przedsiębiorcy – w mniejszym większa siła (Andrzej Lemański)

 

Tagi

3 comments

  1. paweł szymoniak

    dzieki, kolejny zastrzyk nowych inspiracji 🙂

  2. Aleksander Sowa

    Brakuje formatu MOBI.

  3. Budowanie przewagi konkurencyjnej. Wyróżnij się albo giń! | Mensis.pl

    […] jest polski e-commerce, jaki jest polski e-kupujący i jak zbudować przewagę konkurencyjną, to pytania, na które odpowiedzi powinien znać każdy zarządzający sklepem […]

Comments are closed.