Czy dziś warto jeszcze mówić o wielokanałowości? Czy efekt ROPO nadal zdumiewa? Czy synergia wielu kanałów jest zaskoczeniem?

Na kolejnych stronach tego magazynu postaramy się odpowiedzieć na powyższe pytania, i wskażemy jak planować realizację tego, co nieuniknione, przywołując przykłady dużych i małych biznesów.

 

 

  • Sprzedaż wielokanałowa, czyli jedno miejsce, wiele możliwości (Natalie Palacz)
  • Wywiad z Michałem Gromem Członkiem Zarządu Empik Media & Fashion
  • Powalczmy o światowe rynku (Michał Mętlewicz)
  • Co zrobić gdy odbiorca chce zrezygnować z dalszej subskrypcji newslettera (Piotr Krupa)
  • Gwarancja i reklamacja (Jakub Szajdziński)
  • Wiele kanałów – jeden klient (Jakub Jasiński)
  • Ranking Zaufane Opinie: kto wygrał i dlaczego? (Andrzej Lemański)
  • Efekt ROPO w służbie e-commerce (Danuta Bonczar)
  • Podróże z Google (Kazimierz Popławski)
  • Efekt ROPO, czyli jak online pomaga sprzedawać offline (Barbara Jurak)
  • Prześwietlamy globalny m-commerce Rozmowa z Damianem Jaroszewskim
  • Co z tymi “ciasteczkami”? (Jakub Szajdziński)
  • Case Study: opisy produktów, a wzrost konwersji (Divante.pl)
  • 10 Grzechów głównych: Grzech 7 brak marketingu zewnętrznego (Maciej Dutko)
  • Wywiad z Grzegorzem Wójcikiem Prezes Fundacji Rozwoju Gospodarki Elektronicznej

 

Pobierz Mensis.pl nr 17 na Twój komputer

Tagi

1 comment

  1. Zosia

    Świetny artykuł, dużo informacji, warto przeczytać.

Comments are closed.