6133 0

W najnowszym wydaniu Mensis.pl rozmowa z Marcinem Grzymkowskim prezesem i założycielem eobuwie.pl o rozwoju jednego z największych sklepów internetowych w Polsce. Ponadto marketing afiliacyjny, wybór platformy open source...

W najnowszym wydaniu Mensis.pl m.in.:

STRATEGIA

  • Jak i dlaczego wybrać system open source
  • Wywiad z Marcinem Grzymkowskim Prezesem eobuwie.pl
  • Wyznaczanie grupy docelowej za pomocą Google Analytics

MARKETING

  • Nieprzyzwoicie dobry tytuł oferty. Tryptyk. Część III: Siła marketingu
  • Marketing afiliacyjny w e-commerce
  • Projektowanie newsletterów – tips&tricks

RYNEK

  • Snapchat – zmieniamy oblicze brandu
  • Samorządy w sieci spektakularnych wpadek
  • Amazon i eBay bez ściemy

 

 

Spis treści Mensis.pl nr 41:

  • Życie czy praca? Work-life balance jako koncepcja zgodności wartości
  • Chodzi o ważną, ale trudną do przeprowadzenia zmianę
  • Kto tu rządzi: człowiek czy technologia? Część II: SCOT i jego rola w rozumieniu współczesnej komunikacji społecznej (i marketingowej)
  • Samorządy w sieci spektakularnych wpadek
  • SPRZEDAŻ TRANSGRANICZNA eBay i Amazon bez ściemy!
  • Snapchat – zmieniamy oblicze brandu!
  • Customer Lifetime Value – jak zbudować długoterminową relację z klientem?
  • Wywiad z Marcinem Grzymkowskim Prezesem eobuwie.pl
  • Wyznaczanie grupy docelowej za pomocą Google Analytics
  • Czy kolor przycisku „Dodaj do koszyka” ma znaczenie, czyli opis koncepcji: ten sam ruch, a większa sprzedaż
  • Jak i dlaczego wybrać system open source
  • Nieprzyzwoicie dobry tytuł oferty. Tryptyk. Część III: Siła marketingu
  • Marketing afiliacyjny
  • Projektowanie newsletterów – trendy i tips&tricks
  • 5 najczęstszych błędów w sklepach internetowych.
  • Wymagania BHP w pracy przy komputerze

 

prenumerata-mensis-1

In this article