W tym wydaniu Mensis.pl prezentujemy zagadnienia wpływające bezpośrednio na sprzedaż w sklepie internetowym. Wiodące trendy i zaawansowane rozwiązania marketingowe zestawiamy z fundamentalnymi informacjami na temat konwersji.

W najnowszym wydaniu Mensis.pl m.in.:

STRATEGIE

  • Polska spółka RTB House zdobywa światowy rynek programmatic
  • Efektywność marketingu – jak i co mierzyć
  • Jak nie robić optymalizacji konwersji?

MARKETING

  • Kampanie dynamiczne w AdWords – Dynamic Search Ads
  • Zdjęcia na Allegro – nowe zasady tworzenia miniaturek

RYNEK

  • Relacje na żywo – jak wykorzystać je w e-commerce
  • 5 trendów, które zdominują IT w 2017
  • Drony – humbug, pieśń przyszłości czy nieubłagana technologia jutra

 

Spis treści:

  • Jak być punktualnie… prawie zawsze?
  • Sztuczna inteligencja. Gdzie szukać zagrożeń?
  • 2016 rokiem postprawdy. 2017 rokiem kłopotów w biznesie?
  • Relacje na żywo, jak wykorzystać je w e-commerce
  • Chcąc konkurować ze sklepami tradycyjnymi, branżą e-commerce powinna poprawić politykę infromacyjną dotyczącą zwrotów
  • Drony – humbug, pieśń przyszłości czy nieubłagana technologia jutra
  • 5 trendow, które zdominują IT w 2017
  • Jak nie robić optymalizacji konwersji?
  • Jak opcje dostawy wpływają na sprzedaż w e-sklepie
  • Polska spółka RTB House zdobywa światowy rynek programmatic
  • Efektywność marketingu – jak I co mierzyć
  • Wywiad z Jakubem Ślusarczykiem – współzałożycielem Protos VC
  • Kampanie dynamiczne w AdWords – Dynamic Search Ads
  • Rozwiązania Marketing Automation dla ecommerce
  • Zdjęcia na allegro – nowe zasady tworzenia miniaturek
  • Rejestracja zbiorow danych osobowych, a rejestracja ABI – wszystko co musisz wiedzieć o ochronie danych osobowych w Twojej firmie
  • Chmura obliczeniowa czy serwer dedykowany. Jak porównać nieporównywalne?
  • Google Tag Manager w sklepie internetowym
Tagi