W tym wydaniu „Mensis” postanowiliśmy zmierzyć się z rynkiem przyszłości, który w wielu aspektach życia jest już obecny w naszej rzeczywistości.

W najnowszym wydaniu Mensis.pl m.in.:

STRATEGIE

  • Miasto to jest biznes. Wywiad z Wadimem Tyszkiewiczem
  • Agile Scrum – wdrożenie i praktyka zarządzania projektami
  • Dlaczego nie zawsze warto iść utartym schematem realizacji zamówień zgodnie z kolejnością

MARKETING

  • Content Marketing – podejście techniczne pod Google
  • Nie bądź cenodajką! 21 pozacenowych sposobów na pokonanie konkurencji. Odcinek 3: Zwyczajni – niezwyczajni

RYNEK

  • Jak wykorzystanie AI wpłynie na kształt marketingu cyfrowego?
  • Jaka będzie przyszłość ostatniej mili w e-commerce?
  • Jak rozmawiać o chmurze?

 

Spis treści:

  • Motywacja do pracy, do nauki…
  • 2016 rokiem postprawdy. 2017 rokiem kłopotów w biznesie? Część 2
  • Pozostać mądrzejszym od inteligentnej rzeczywistości
  • Jak wykorzystanie AI wpłynie na kształt marketingu cyfrowego?
  • Design głupcze! Wielka zmiana w marketingu internetowym
  • E-commerce zmniejsza wydatki mediowe
  • Jaka będzie przyszłość ostatniej mili w e-commerce?
  • Jak rozmawiać o chmurze?
  • Dlaczego nie zawsze warto iść utartym schematem realizacji zamówień zgodnie z kolejnością.
  • Miasto to jest biznes. Wywiad z Wadimem Tyszkiewiczem
  • Agile Scrum – wdrożenie i praktyka zarządzania projektami
  • Integracje systemów e-commerce, czyli szyna danych w teorii i praktyce
  • Kiedy stosować i jak optymalizować landing page w e-commerce?
  • Silnik rekomendacji: rozwiązanie na miarę współczesnego e-commerce?
  • Content Marketing – podejście techniczne pod Google
  • Obsługa klienta w czasie rzeczywistym
  • Nie bądź cenodajką! 21 pozacenowych sposobów na pokonanie konkurencji. Odcinek 3: Zwyczajni – niezwyczajni
  • Reklamacje w sklepie internetowym. 5 punktów, które musisz znać, aby radzić sobie z zastrzeżeniami klientów.
Tagi