2296 0

Bieżący numer to szereg porad o prowadzeniu marketingu B2B, pozyskiwaniu leadów, a także informacje o najczęściej popełnianych błędach przy konstruowaniu umów pomiędzy przedsiębiorstwami.

W najnowszym wydaniu Mensis.pl m.in.:

STRATEGIE

  • Rozmowa z Arturem Racickim Prezesem zarządu Social WiFi
  • Niezawodne strategie generowania leadów w B2B
  • Digitalizacja B2B to za mało do sukcesu

MARKETING

  • Facebook Messenger Bot – rozmawiaj z klientem, kiedy Twoja konkurencja śpi
  • Nie bądź cenodajką! 21 pozacenowych sposobów na pokonanie konkurencji. Odcinek 4: Profesjonalizuj! Czyli jak cię widzą, tak ci płacą

RYNEK

  • Własny sklep jako platforma do promowania własnych marek
  • Rozmowa z Łukaszem Szczepańskim Prezesem zarządu Merlin Group S.A.
  • Koniec podziału
    na Online i Offline

 

Spis treści:

  • Jakie możliwości stwarza popełnienie błędu?
  • Internet Rzeczy – narodziny trendu
  • Własny sklep jako platforma do promowania własnych marek
  • Rozmowa z Łukaszem Szczepańskim Prezesem zarządu Merlin Group S.A.
  • Koniec podziału na Online i Offline
  • Jakie B2B, takie B2C – trudna prawda o e-handlu
  • Rozmowa z Arturem Racickim Prezesem zarządu Social WiFi
  • Niezawodne strategie generowania leadów w B2B
  • Digitalizacja B2B to za mało do sukcesu
  • Optymalizacja konwersji w B2B, cz. 1
  • Harmonogramowanie i estymacje projektów e-commerce
  • Nie bądź cenodajką! 21 pozacenowych sposobów na pokonanie konkurencji. Odcinek 4: Profesjonalizuj! Czyli jak cię widzą, tak ci płacą
  • Facebook Messenger Bot – rozmawiaj z klientem, kiedy Twoja konkurencja śpi
  • Generowanie leadów B2B w Google AdWords
  • Nieznajomość prawa kosztuje, czyli 3 podstawowe zasady, które trzeba znać, aby odpowiednio uregulować prawa autorskie w umowach B2B
In this article