W tym wydaniu „Mensis.pl” przyjrzeliśmy się dokładniej pokoleniom, analizując ich potrzeby pod względem zakupów w internecie.

W najnowszym wydaniu Mensis.pl m.in.:

STRATEGIE

  • Marcin Radziwoń „5 sposobów na…” – rozmowa z Prezesem Spryciarze.pl Sp. z o.o.
  • Znaki towarowe w codziennym handlu internetowym
  • Płatność za pobraniem zwiększa sprzedaż nawet o 30%

MARKETING

  • Marketing Pokoleń i Big Data- Czyli marketing robi się na danych o pokoleniach
  • Nie bądź cenodajką! 21 pozacenowych sposobów na pokonanie konkurencji.Odcinek 5: Eksperć się bądź Kimś, a nie „ktosiem”!

RYNEK

  • Kampanie internetowe w erze programmatic 2.0.
  • Seniorzy w świecie cyfrowym – jak pokolenie 55+ korzysta z internetu?
  • Chcesz dotrzeć do pokolenia Z?

 

Spis treści:

  • Jak skutecznie rozwiązać konflikt?
  • Przemysł 4.0. -poznać, żeby wykorzystać
  • Kampanie internetowe w erze programmatic 2.0.
  • Rynek dóbr luksusowych cyfryzuje się
  • Seniorzy w świecie cyfrowym – jak pokolenie 55+ korzysta z internetu?
  • Chcesz dotrzeć do pokolenia Z?
  • Responsywne budynki na miarę ery cyfrowej
  • Znaki towarowe w codziennym handlu internetowym
  • Płatność za pobraniem zwiększa sprzedaż nawet o 30%
  • Marcin Radziwoń „5 sposobów na…” – rozmowa z Prezesem Spryciarze.pl Sp. z o.o.
  • Outsourcing IT- Co bardziej cenisz, bezpieczeństwo, czas, pieniądze?
  • Jak i po co angażować odbiorców w sieci?
  • Marketing Pokoleń i Big Data- Czyli marketing robi się na danych o pokoleniach
  • Nie bądź cenodajką! 21 pozacenowych sposobów na pokonanie konkurencji.Odcinek 5: Eksperć się bądź Kimś, a nie „ktosiem”!
  • Optymalizacja kampanii adwords przy ograniczonym budżecie
  • Reklamacja – święte prawo konsumenta
Tagi