Mensis.pl nr 25-26/2013

W podwójnym wydaniu „Mensis.pl” (nr 25-26) najwięcej miejsca poświęciliśmy praktycznym strategiom zwiększania sprzedaży w sklepach internetowych. Artykuły o zarządzaniu ceną w e-handlu, arsenale menedżera e-commerce oraz e-merchandisingu dostarczają prostych wskazówek, które skutecznie poprawiają konwersję i podnoszą marżę, a tym samym zwiększają zyski sklepu internetowego. Nie zabrakło również podpowiedzi: Jak wdrapać się na e-commercowy szczyt i utrzymać się na nim?,  w postaci interesujących wywiadów i prezentacji z Ewaldem Rabenem – CEO Grupy Raben oraz Radosławem Tadajewskim – Prezesem Grupy Trinity w roli głównej.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Z arsenału e-commerce menedżera
Każdy e-commerce menedżer wie, że optymalizacja współczynnika konwersji to proces długotrwały, w którym liczy się konsekwencja, cierpliwość i wytrwałość. Są jednak chwile, w których doba zaczyna się skracać, cele sprzedażowe windują w zawrotnym tempie, a konkurencja nie depcze już po piętach, lecz wchodzi nam na głowę. Takim okresem w sklepach internetowych z pewnością jest przedświąteczna gorączka…

Zarządzanie ceną w e-commerce: wdrażanie, monitoring i kontrola cen
Zdecydowawszy wcześniej o strategii cenowej i pozycjonowaniu naszej marki, wybrawszy już model cenowy, a także ustaliwszy poziomy cen, przechodzimy do etapu wdrażania cen. W jego zakres wchodzą przede wszystkim: komunikacja cen, rabatowanie i promocje oraz przywiązanie klientów poprzez programy lojalnościowe…

E-merchandising, czyli jak lokować produkty na wirtualnych półkach
Jedna z podstawowych zasad merchandisingu tradycyjnych placówek handlowych głosi, że duże nasycenie produktu jednego rodzaju na przeważającym obszarze półki sklepowej, zwiększa sprzedaż tego artykułu na tle pozostałych. Ta prosta reguła związana z multifacingiem, polega na takim zagospodarowaniu powierzchni regałów, aby produkty, które chcemy sprzedawać (np. ze względu na wyższą marżę), zostały zauważone przez klienta…

Mensis 25-26/2013

Spis Treści - Mensis 25-26/2013

RYNEK

  • Ile można zarobić na jakości obsługi klienta i zaufaniu do sklepu
  • Koniec fizycznej dystrybucji treści elektronicznych
  • Współczesny turysta szuka inspiracji do podróży

 

STRATEGIE

  • E-commerce na skróty
  • Z arsenału e-commerce menedżera
  • Zarządzanie ceną w e-commerce: wdrażanie, monitoring i kontrola cen
  • Wywiad z Ewaldem Raben, CEO Grupy Raben
  • E-merchandising, czyli jak lokować produkty na wirtualnych półkach
  • Domenowy biznes
  • Pozyskaj pracownika albo zgiń

 

FELIETONY

  • Odważnie w 2014
  • Zgłoś naruszenie zasad, czyli denuncjacja społecznie odpowiedzialna
  • Petera Druckera zarządzanie pracą w organizacji przetwarzającej informacje

 

MARKETING

  • Marketing Automation
  • Jak uniknąć kontent marketingowej katastrofy

 

RUBRYKI STAŁE

  • Ostatnia deska ratunku dla przedsiębiorcy – czynny żal
  • Idą zmiany, czyli kilka słów o nowej ustawie o prawach konsumenta
  • Sylwetka: Radosław Tadajewski – prezes Grupy Trinity

 

PREZENTACJA

  • Profesjonalista e-handlu
  • Jesteś pozycjonerem? Sprawdź jak nadążyć za Google

 

STYL ŻYCIA

  • Dreamlinerem w podróż marzeń
  • Opowiastki e-biznesowe

 

Z MENSIS.PL

  • Rusza portal ezakupy.uokik.gov.pl
  • Sąd uznał, że Allegro wymusza korzystanie z PayU
Mensis 25-26/2013

Grupa Raben – baczne obserwowanie rynku i otwartość na zmiany

Wywiad z Ewaldem Raben, CEO Grupy Raben

„W wielu artykułach czy poradnikach, które również z zainteresowaniem przeglądamy, można było znaleźć informacje o tym, że handel w sieci jest tani, ponieważ logistykę można zrobić samemu, po kosztach. Oczywiście, można. Efekt tego jednak będzie rozczarowujący dla przedsiębiorców zainteresowanych ciągłym wzrostem. W tym kontekście nasze usługi pod szyldem Raben e-commerce kierujemy do wszystkich, zarówno małych, średnich, jak i dużych e-sklepów, które chcą skoncentrować się na rozwoju.”

Przeczytaj numer online

Czasopismo Mensis.pl powstało w listopadzie 2011 roku i właściwie do teraz jest jedynym pismem drukowanym zawierającym przydatne informacje jedynie w branży e-commerce: od spraw technicznych związanych z tworzeniem sklepu internetowego po prawo w e-handlu. Zostało stworzone, aby pomóc zainteresowanym ludziom uzyskać praktyczną wiedzę i móc ją wykorzystać w swoim biznesie.

KronikiBiznesu.pl

Serwis i magazyn Mensis.pl to wysokiej jakości zbiór wiedzy, porad, aktualności, usług i produktów skierowanych do e-przedsiębiorców. Zarówno osoba zamierzająca rozpocząć własną e-działalność, początkujący właściciel sklepu internetowego, sprzedawca allegro, jak i doświadczony na rynku e-commerce przedsiębiorca znajdzie w Mensis.pl merytoryczne informacje z zakresu prowadzenia, rozwijania i zarządzania biznesem internetowym.

IAI-Shop.com

„Jak założyć sklep internetowy”, „Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce”, „Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?”. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w periodyku Mensis.pl. To czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

Interaktywnie.com