Mensis.pl nr 6/2012

6. numer „Mensis.pl” to przekrój analiz, porad i doświadczeń, które skutecznie mogą poprawić finansową kondycję przedsiębiorstwa. Unikalna oferta, mądrze wykorzystane media społecznościowe, interesujący newsletter, przemyślany PR, dochodowa nisza czy w końcu odpowiednia strategia cenowa nie tylko zwiększą sprzedaż, ale zdecydowanie pomogą w minimalizacji strat firmy.

Przeczytaj numer online

Mensis 4(6)/2012

Mensis 6/2012

Polecane artykuły

„Więcej i lepiej”, czyli unikalna wartość oferty
O skutkach wojen cenowych w e-handlu powiedziano już wiele. Stwierdzono, że skutecznie zabijają one biznesy, a w ostatecznym rozrachunku również zadowolenie klienta (niska jakość obsługi, brak respektowania zobowiązań gwarancyjnych itp.). Powiedziano już wiele o problemie, ale wciąż niewielu znalazło skuteczne lekarstwo na epidemię panującą w świecie e-commerce…

Planowanie i budowa kreacji skutecznego newslettera
Dlaczego pole nadawcy i temat wiadomości mają wpływ na otwarcie wiadomości? Co oznaczają zwroty preheader i header? Czy warto pamiętać o tekście alternatywnym w newsletterze i dlaczego stopka wiadomości jest ważna?…

Niska cena to… gangrena
Cena towaru jest niewątpliwie jednym z elementów budowania przewagi konkurencyjnej. Dodajmy wszak: jednym z najgorszych. To narzędzie, które działa, ale jest to działanie absolutnie destruktywne,
jeśli używa się go bezmyślnie tylko po to, by zawsze „być tańszym” od konkurencji…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 6/2012

  • Social media i zakupy grupowe – za dużo marketingu w marketingu
  • „Więcej i lepiej”, czyli unikalna wartość oferty
  • Planowanie i budowa kreacji skutecznego newslettera
  • Gdy relacje się komplikują
  • Co warto przetestować w sklepie internetowym część 3
  • Skuteczny PR e-sklepu
  • Zapytaj ich! Jak jedna prosta rzecz może zmienić wszystko
  • Fotorealistyczne prezentacje 3D/360 stopni jako narzędzie zwiększające sprzedaż
  • W jaki sposób najszybciej odniesiesz sukces online?
  • Quo vadis e-commerce
  • Kryteria wyboru dochodowej niszy w e-handlu część 2
  • Niska cena to… gangrena
  • Blog – moda czy forma promocji firm?

Skuteczny PR e-sklepu

Przemysław Marciniak, kierownik produktu e-commerce w firmie home.pl

„Public Relations to pojęcie, które w biznesie funkcjonuje już od dobrych kilkudziesięciu lat. Często jest ono mylnie traktowane jako tańsza forma marketingu. Praktyka pokazuje jednak, że PR jest znacznie skuteczniejszy niż standardowe działania marketingowe. Czym więc jest PR i jak go wykorzystać w promocji e-handlu?”

Przeczytaj numer online

Serwis Sprzedawców Internetowych Mensis.pl powstał w związku z ogromnym zapotrzebowaniem na fachowe artykuły dotyczące biznesu w sieci. Rozwój portalu dokonał się w oparciu o prace nad miesięcznikiem, wydawanym w postaci papierowej i elektronicznej. Wszystkie materiały publikowane przez Mensis.pl charakteryzuje przejrzystość, dbałość o precyzję i użyteczność w codziennej pracy e-przedsiębiorcy.

Kontakt24.tvn24.pl

Serwis i magazyn Mensis.pl to wysokiej jakości zbiór wiedzy, porad, aktualności, usług i produktów skierowanych do e-przedsiębiorców. Zarówno osoba zamierzająca rozpocząć własną e-działalność, początkujący właściciel sklepu internetowego, sprzedawca allegro, jak i doświadczony na rynku e-commerce przedsiębiorca znajdzie w Mensis.pl merytoryczne informacje z zakresu prowadzenia, rozwijania i zarządzania biznesem internetowym.

IAI-Shop.com

Pismo Mensis.pl adresowane jest do sprzedawców internetowych, czyli do osób i firm handlujących w sieci. Adresatami czasopisma mogą być zarówno zaawansowani e-biznesmeni, jak i osoby, które dopiero zamierzają wejść w rynek biznesu internetowego. W Mensis.pl znajdziesz artykuły dotyczące testowania skuteczności działań marketingowych, jak założyć sklep internetowych, jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce, jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?

MagazynWiedzy.pl