Mensis.pl nr 3/2012

3. numer „Mensis.pl” skupia swoją uwagę na małych i średnich przedsiębiorcach omawiając niedrogi i skuteczny model biznesowy łączący etyczne podejście do biznesu z elementami Marketingu 3.0. W magazynie znalazło się sporo materiałów o prostych sposobach budowania przewagi konkurencyjnej począwszy od namingu, poprzez dobrze skonstruowany e-mail marketing, wysoką konwersję, na m-marketingu i cloud computingu kończąc.

Przeczytaj numer online

Magazyn Mensis 1(3)/2012

Mensis 3/2012

Polecane artykuły

Naming – słów kilka o nazwach
Pajero, Inferno, Gniotpol, Osram, Rajtki-Majtki, Drutex… – czy wiesz, co łączy te nazwy? Wszystkie one w mniejszym lub większym stopniu są wizerunkowym strzałem w stopę. Tymczasem profesjonalny wizerunek sprzedawcy jest jednym ze strategicznych elementów marketingowych, wpływających na skuteczność sprzedaży…

Konwersja czyli zamiana wizyt w zamówienia
Konwersja nie jest samodzielnym i niezależnym wskaźnikiem, który możemy sobie dowolnie kształtować. To
wynik naszej działalności i efekt prowadzania e-biznesu. Mówiąc językiem obrazków i porównań – odnieśmy
konwersję do wina. Żeby było ono wykwintne, pełne czy stylowe, musimy dbać o winnicę na wielu płaszczyznach…

E-commerce w chmurach – zastosowanie cloud computingu w biznesie internetowym
Nieograniczone zasoby, nowoczesne usługi na różnych platformach w każdym miejscu i o każdej porze. Chmury obliczeniowe są dostępne na wyciągnięcie ręki – dzięki nim, minimalnym kosztem, można zmaksymalizować swoje zyski…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 3/2012

  • „Aukcja” która sprzedaje, czyli składowe skutecznych ofert sprzedażowych na Allegro
  • Jak uniknąć podstawowych błędów w e-mail marketingu
  • Naming – słów kilka o nazwach
  • Aspekty prawne e-biznesu
  • E-commerce, m-commerce, commerce, czyli zakupy przyszłości
  • Konwersja czyli zamiana wizyt w zamówienia
  • Zakupy grupowe po Polsku
  • Podstawy testowania GWO
  • Wywiad z prezesem wydawnictwa Złote Myśli sp. z o.o.
  • Daj się polubić klientom, czyli jak budować lojalność w e-sklepie
  • E-commerce w chmurach – zastosowanie cloud computingu w biznesie internetowym
  • Optymalne adresy URL
  • Polityka bezpieczeństwa informacji – krok po kroku
  • Quo vadis Allegro?

To, co się liczy, to marketing, sprzedaż i zdobywanie klienta na lata

Wywiad z Marcinem Kądziołką, Prezesem wydawnictwa Złote Myśli sp. z o.o.

„Znajdźcie niszę, która jest odpowiednio duża, żeby zarobić, a jednak dość mała, aby dużym graczom nie opłacało się w nią wchodzić. Nie ma sensu konkurować z dużą firmą w tym, w czym ona jest dobra. Chyba że widzimy problem, z którym nie może sobie poradzić właśnie ze względu na swoją wielkość, np. bezpośredni kontakt z klientem i budowanie prawdziwych, wartościowych relacji.”

Przeczytaj numer online

Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.

ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego

Jak założyć sklep internetowy? Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce? Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w periodyku Mensis.pl. To czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

Interaktywnie.com

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl