Podsumowanie roku 2014 w wykonaniu Nesprintu wypadło niezwykle pomyślnie. Ponad 30 procentowy wzrost dochodów oraz przekształcenie się w spółkę akcyjną nie są ostatnim zdaniem, ale jak twierdzą władze zupełnie nowym początkiem życia firmy, która przeszła niegdyś przez wiele perturbacji.   Czytaj więcej

Rok 2014 Nesprint zamknął blisko 20 milionami złotych przychodów, oraz blisko 2 milionami zysku!

 

 

Dokładnie było to 1.85 miliona złotych zysku EBITDA przy 19.3 milionach złotych obrotów co przełożyło się na 20 procentowy wzrost obrotów rok do roku. Znakomitą informacją dla Netsprintu jest fakt, że niemal cały wzrost został wygenerowany dzięki sprzedaży nowych produktów, które zostały wprowadzone na rynek w 2014 roku.

 

 

Już 2013 rok zapowiadał zmiany w Netsprincie, kiedy to firma pochwaliła się, że z sukcesem wdraża swoją wyszukiwarkę w kolejnych sklepach internetowych np. w Matrasie. W międzyczasie ruszyła także platforma Adfocus, która specjalizowała się w retargetingu spersonalizowanym. Potem przyszedł bardzo udany 2014, kiedy to w marcu Netsprint zaprezentował nowe Archiwum Allegro (swoją drogą, przyjęte przez nas krytycznie)

 

Przełom nastąpił w czerwcu, kiedy to po romansie z europejskimi funduszami inwestycyjnymi Netsprint ogłosił, że jest ponownie polską spółką z wielkimi planami na przyszłość. Tym samym zapowiedziano szereg nowych usług:

  • Adkontekest eCommerce
  • Adkontekst Audience Report
  • Adkontekst SSP

 

Spółdzielnia Danych (gromadzenie surowych danych o użytkownikach od wydawców w niej zrzeszonych, ich przetwarzaniu na konkretne profile marketingowe (demografia, zainteresowania, intencje zakupowe) i oferowaniu ich reklamodawcom, agencjom i domom mediowym oraz platformom DSP (demand site platform) W listopadzie 2014 roku firma uruchomiła nową wyszukiwarkę dla e-commerce: Netsprint Search.

 

“Miniony rok był jednym z najbardziej udanych w historii spółki. W tym krótkim czasie nie tylko wprowadziliśmy zupełnie nowe produkty we wszystkich kluczowych dla nas obszarach, tj. eCommerce, programmatic buying, personalizacji i audience buying, content marketingu oraz mobile, ale też połączyliśmy je ze sobą tworząc unikalne rozwiązania dla wydawców i reklamodawców. Aby oferta mogła być zrozumiała i dobrze przyjęta przez rynek, postawiliśmy też na jej uproszczenie, tak aby żargon i złożoność technologiczna nie przeszkadzał marketerom osiągać założonych celów  – dodaje Artur Banach, współwłaściciel i prezes zarządu Netsprinta.

 

No i wisienka na torcie. Na ten rok Netsprint przewiduje +35 procent.

Tagi