Mensis.pl nr 29/2014

29. numer magazynu „Mensis.pl” odkrywa nowe horyzonty i nowe możliwości na rynku usług e-commerce. W wywiadzie z Marcinem Pióro – prezesem Cinkciarza.pl, przedstawiamy e-biznes, który przez 3 lata wyrósł z poziomu bliskiego 0 do poziomu ok. 20 mld zł. Natomiast rozmowa z Andreasem Fruthem – współzłożycielem Cuponation, wprowadza nas w tematykę popularności serwisów kuponowych i ich roli w marketingu sklepów internetowych. Całości dopełniają artykuły o nowościach na eBayu, sposobach pozyskania inwestora strategicznego oraz zagranicznych kierunkach rozwoju e-przedsiębiorstwa.

Przeczytaj numer online

Mensis 29/2014

Mensis 29/2014

Polecane artykuły

Jak wykorzystać tłum w działalności firmy, czyli crowdsourcing w praktyce
Crowdsourcing to stosunkowo nowe pojęcie. Pierwsze próby jego zdefiniowania i usystematyzowania zanotowano dopiero w 2006 r., kiedy Jeff Howe opublikował swoją pierwszą pracę poświęconą tej tematyce. Ale czy na pewno zjawisko to jest obecne wśród nas dopiero od tak niedawna?…

Jak wyceniać małe firmy?
Najczęściej o wycenie przedsiębiorstw słyszy się w kontekście dużych spółek notowanych na rynkach publicznych. Sam proces można jednak z powodzeniem przeprowadzić również dla firm o znacznie mniejszej skali działalności. Kiedy i w jaki sposób najlepiej to zrobić?…

Zagraniczny handel e-commerce – od czego zacząć?
Chociaż polski e-commerce teoretycznie rośnie jak na drożdżach, to coraz więcej właścicieli rodzimych sklepów internetowych nie ukrywa swojego rozczarowania. Wielu z nich pyta, gdzie jest ten 20-procentowy wzrost rok do roku – kiedy ja go u siebie nie widzę?…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 29/2014

FELIETONY

  • Czy cena czyni cuda?
  • Cyfryzacja i fabularyzacja w branży dziecięcej
  • Szanse i problemy logistyki małego i wielkiego e-commerce

 

RYNEK

  • Jak wykorzystać tłum w działalności firmy, czyli crowdsourcing w praktyce
  • Marketing internetowy – pączkujące kłącze nowej pracy czy inflacja szyldów?
  • Gdzie kupię najtaniej? Krótka historia porównywarek cen w Polsce

 

STRATEGIE

  • E-commerce na skróty: Kamil Matysik – KrainaHerbaty.pl, Jakub Radkowski – Merlin.pl
  • Wywiad z Marcinem Pióro prezesem zarządu Cinkciarz.pl Sp. z o.o.
  • Na podbój Europy przez eBay.de
  • Jak wyceniać małe firmy?
  • Wywiad z Andreasem Fruthem założycielem serwisu CupoNation
  • Zagraniczny handel e-commerce – od czego zacząć?

 

MARKETING

  • Jak zmienić e-mailowy cyrograf w kuszącą propozycję?
  • Nie domykajmy drzwi, czyli jak zatrzymać klienta – część II: up- i down-selling

 

RUBRYKI STAŁE

  • Przedsiębiorco, smartfon ułatwi Ci życie! Przegląd przydatnych aplikacji
  • Faktury elektroniczne źródłem oszczędności w firmach
  • Do trzech razy sztuka. Sąd najwyższy i determinacja “poszukiwaczy” klauzul niedozwolonych

Zdefiniować niszę i wykreować potrzebę rynkową

Rozmowa z Marcinem Pióro, Założycielem i Prezesem kantoru online Cinkciarz.pl Sp. z o.o.

Cinkciarz.pl znalazł się na 30. miejscu „Listy 500” wydanej przez Rzeczpospolitą. „Lista 500” to wzorowany na liście Fortune ranking pięćciuset największych polskich firm klasyfikowanych według przychodów. Lista jest tworzona i publikowana co roku przez dziennik Rzeczpospolita. 11 mld zł obrotu w 2013 roku stawia spółkę Cinkciarz.pl w czołówce przedsiębiorstw o najwyższej dynamice rozwoju. Odnotowana w zestawieniu zmiana przychodów ze sprzedaży o 84,22 %, stawia spółkę Cinkciarz.pl na I miejscu wśród 200 firm otwierających zestawienie.

Przeczytaj numer online

Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.

ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego

Jak założyć sklep internetowy? Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce? Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w periodyku Mensis.pl. To czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

Interaktywnie.com

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl