Mensis.pl nr 49/2017

49. numer magazynu „Mensis.pl” w dużej mierze poświęciliśmy innowacjyjności. Według raportu „European Innovation Scoreboard 2017” Polska zajmuje dopiero 25. pozycję w europejskim rankingu innowacyjności, wyprzedzając jedynie Chorwację, Bułgarię i Rumunię, co sprawia, że należy poważnie zastanowić się nad sposobami uatrakcyjnienia rodzimej przedsiębiorczości. Z racji na niewielkie zasoby finansowe polskich MSP najbardziej trafnym rozwiązaniem wydaje się być stanowisko unowocześnienia już istniejących zasobów poprzez łączenie ich w kompletne systemy. O takim podejściu opowiada gość najnowszego wydania Mensis.pl pan Krzysztof Folta, Prezes Zarządu TIM S.A. A artykuły opisujące sztuczną inteligencję potwierdzają, że nowe technologie stanowią najkrótszą drogą do osiągnięcia tak rozumianej nowoczesności.

Przeczytaj numer online

Mensis 49/2017

Mensis 49/2017

Polecane artykuły

Algorytmy w dzisiejszym świecie – jak działają w praktyce
Algorytmy i big data to dwa słowa wytrychy, które najprawdopodobniej pojawiają się najczęściej, gdy rodzi się dyskusja o tym, co będzie rodziło przewagę konkurencyjną przedsiębiorstw w najbliższych latach…

Monitoring w e-commerce
Wielkość ruchu, źródła wizyt, charakterystyka użytkowników, ścieżki poruszania się po serwisie i w końcu konwersje na zamówienia. Analityka internetowa jest źródłem kluczowej i niezbędnej wiedzy o efektywności
samego sklepu, jak też wszelkich działań promocyjnych…

Customer Value Marketing
Customer Value Marketing to strategia marketingowa zaprojektowana dla rynku B2C (z jęz. ang. business-to-consumer). Strategia ta jest połączeniem koncepcji wartości klienta (ang. Customer Value) i automatyzacji marketingu (ang. Marketing Automation). Jej celem jest maksymalizowanie przychodu od jednego klienta, czyli budowanie jak największej wartości klienta w czasie…

FELIETONY

  • Jak uwierzyć w swoje marzenia?
  • Pani inteligencja za ladą e-sklepu
  • Algorytmy w dzisiejszym świecie – jak działają w praktyce
 
Spis treści Mensis.pl nr 49/2017

RYNEK

  • Monitoring w e-commerce
  • Czy sklepy internetowe odwrócą się od Allegro?
  • Rynek płatności w Europie

 

STRATEGIE

  • Customer Value Marketing
  • Zapanuj nad swoim sklepem – narzędzia SEO dla e-commerce
  • Wywiad z Krzysztofem Foltą, Prezesem TIM S.A.

 

MARKETING

  • Jak stworzyć pierwszy logotyp?
  • Działy marketingu nakręcają inwestycje technologiczne w biznesie
  • Znaczenie optymalizacji użyteczności w e-commerce
  • Przegląd platform do zamawiania treści na potrzeby SEO
  • Planowanie stategiczne biznesu e-commerce

 

RUBRYKI STAŁE

  • Wszystko co musisz wiedzieć o odstąpieniu od umowy

Umiejętne łączenie rzeczy to najprostsza forma innowacyjności

Wywiad z Krzysztofem Foltą, Prezesem TIM S.A.

„Steve Jobs powiedział, że kreatywność to łączenie rzeczy. Odważyłbym się powiedzieć, że umiejętne łączenie rzeczy to najprostsza forma innowacyjności. TIM stał się innowacyjną firmą dzięki połączeniu klasycznego modelu biznesu – sprzedaży opartej o zespoły handlowe – z możliwościami sektora e-commerce, czyli sprzedażą przez internet. Oczywiście po połączeniu tych elementów poszliśmy o krok dalej i dzięki nowoczesnej technologii indywidualizujemy oferty dla naszych klientów, dostarczamy użyteczne konfiguratory produktów itd.”

Przeczytaj numer online

Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.

ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego

Jak założyć sklep internetowy? Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce? Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w periodyku Mensis.pl. To czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

Interaktywnie.com

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl