Mensis.pl nr 37/2015

37. numer magazynu „Mensis.pl” dostosowaliśmy do obecnych wymagań rynku, a dokładniej do wymagań współczesnego klienta. Dzisiejszy superkonsument podróżuje, przenika kanały sprzedaży i doświadcza marki w wielu punktach styku. Nie jest przywiązany do jednego miejsca sprzedaży, ale emigruje „w czasie” pomiędzy różnymi możliwościami zakupu, wykorzystując rozmaite urządzenia. W ten sposób wymaga na sprzedawcy tworzenie modeli wielokanałowych i sprzedaż w strategii omnichannel. Oprócz tego wspomniany konsument bywa bardzo kapryśny i wymagający, stąd materiały m.in. o metodach budowania lojalności klienta, a także o przyczynach porzuconego koszyka.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Nowoczesna metoda na budowanie lojalności klienta
Koszt pozyskania klienta jest wyższy niż koszt jego utrzymania. Warto budować lojalność, a dziś można to robić efektywnie dzięki wykorzystaniu technologii i aplikacji mobilnych. Korzyści płynące z wdrożenia programu lojalnościowego jednoznacznie wskazują na to, że jest to jedno z działań marketingowych, którym powinien się zainteresować każdy myślący perspektywicznie przedsiębiorca…

Omnichannel w e-commerce, czyli kilka słów o sprzedaży wielokanałowej
E-commerce nie jest tylko uzupełnieniem handlu tradycyjnego, ale i kanałem, który świetnie sobie radzi i zmierza ku symbiozie ze sprzedażą stacjonarną. Gdy połączymy potencjał tych kanałów, możemy zacząć czerpać wymierne korzyści ze strategii, która z reguły nazywana jest modelem omnichannel…

Porzucenie koszyka, czy rzeczywiście cena jest problemem ?
Na rynku pojawiają się coraz ciekawsze narzędzia, które starają się rozwiązywać problem porzuconego e-koszyka. Ich główne sposoby reakcji to proponowanie rabatu lub zniżki przy okazji kolejnych zakupów. Polski konsument rzeczywiście na pierwszym miejscu stawia sobie cenę i nierzadko taką propozycją można przekonać go do dokończenia zakupów. Jednak czy aby na pewno to najlepszy sposób?…

Mensis 37/2015

Spis Treści - Mensis 37/2015

FELIETONY

  • Jak zarządzasz swoim czasem?
  • E-buractwo, czyli myślą, mową, uczynkiem i…

 

RYNEK

  • 7 wniosków z Forum Ekonomicznego
  • Kto będzie posiadał roboty wg MIT? Część 2
  • Wykluczeni cyfrowo to strata miliardów złotych

 

STRATEGIE

  • Nowoczesna metoda na budowanie lojalności klienta
  • Omnichannel w e-commerce, czyli kilka słów o sprzedaży wielokanałowej
  • Rozmowa z Moniką Kosieniak CEO The Secret Soap Store
  • Porzucenie koszyka, czy rzeczywiście cena jest problemem ?
  • Phantom – znikające pozycjonowanie i pełzająca rewolucja Google

 

MARKETING

  • Czemu klienci nie czytają Twoich mailingów ?
  • Automatyzacja raportowania Google Analytics
  • Instagram w biznesie
  • Mobilna kampania AdWords
  • Śledzenie e-commerce w Google Tag Manager

 

RUBRYKI STAŁE

  • Nowy model kontroli w sprawach dotyczących klauzul niedozwolonych
Mensis 37/2015

The Secret Soap Store – wielokanałowa strategia marki

Wywiad z Moniką Kosieniak, CEO The Secret Soap Store

Pasja do kosmetyków, miłość do człowieka i nieszablonowe podejście do rynku to przepis na wyróżnienie się w trudnej branży kosmetycznej. Monika Kosieniak – właścicielka i twórczyni marki The Secret Soap Store zdradza kulisy wielokanałowej strategii rozwoju swojej firmy.

Przeczytaj numer online

Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.

ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego

Jak założyć sklep internetowy? Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce? Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w periodyku Mensis.pl. To czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

Interaktywnie.com

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl