Artykuły o handlu internetowym mensis.pl 37

Mensis.pl nr 37

5.00  w tym 5% VAT

Konsument podróżuje. Przenika kanały sprzedaży. Doświadcza marki w wielu punktach styku. Firmy walczą o jego uwagę. Wygrywają te, które zrozumiały, że przywiązanie klienta do jednego miejsca sprzedaży jest niemal niemożliwe.

Superkonsument wymusza na marce wielokanałowy model biznesu, a decyzje zakupowe rozkłada w czasie i pomiędzy wiele urządzeń. Małe i zwinne marki dostosowują się do wymagań rynku, a w wielokanałowym podejściu widzą metodę na szybki rozwój. W rozmowie z Moniką Kosieniak CEO The Secret Soap Store dowiemy się jak marka postrzega i egzekwuje swoją strategię omnichannel. Natomiast w artykule Igora Podgórskiego zobaczymy, że model omnichannel to nie tylko sprzedaż w wielu kanałach. Uzupełnieniem przewodniej tematyki tego wydania są materiały dotyczące nowoczesnych metod budowania lojalności klienta oraz analiza problemu porzuconego koszyka, który ma wiele wspólnego z zawiłym procesem zakupowym dzisiejszego konsumenta.

Data wydania: wrzesień-październik 2015
Ilość stron: 66

Brak w magazynie

Category: .
Opis
Opinie (0)

Spis treści:

  •  7 wniosków z Forum Ekonomicznego
  • Kto będzie posiadał roboty wg MIT? Część 2
  • Wykluczeni cyfrowo to strata miliardów złotych
  • Nowy model kontroli w sprawach dotyczących klauzul niedozwolonych
  • Czemu klienci nie czytają  Twoich mailingów ?
  • Automatyzacja  raportowania Google  Analytics
  • Instagram w biznesie
  • Mobilna kampania AdWords
  • Śledzenie e-commerce w Google Tag Manager
  • Nowoczesna metoda  na budowanie lojalności  klienta
  • Omnichannel  w e-commerce, czyli kilka  słów o sprzedaży  wielokanałowej
  • Rozmowa z Moniką Kosieniak CEO The Secret Soap Store
  • Porzucenie koszyka, czy rzeczywiście cena jest problemem ?
  • Phantom – znikające pozycjonowanie i pełzająca rewolucja Google
  • Jak zarządzasz swoim czasem ?
  • E-buractwo, czyli myślą, mową, uczynkiem i…

Reviews

There are no reviews yet.

Oceń jako pierwszy “Mensis.pl nr 37”