1349 0

Niemiecka sieć perfumerii powiększa swoją sprzedaż online do kwoty kilkuset milionów euro.

Douglas, znana niemiecka sieć perfumerii właśnie ogłosiła wyniki roku fiskalnego 2016 / 2017. Niemcy wykazali ładny wzrost, który utwierdza w przekonaniu, że sieć ponad 1700 sklepów, oferująca około 35.000 produktów i zatrudniająca 20.000 pracowników w 19 krajach ma się dobrze. Całkowite obroty Douglasa dobijają już prawie do 3 miliardów euro (konkretnie jest to kwota 2.7 miliarda), zaś e-commerce generuje w ramach tej kwoty 218 milionów euro, co oznacza wzrost o blisko 20 procent rok do roku!

douglas1

W Polsce najprawdopodobniej liderem rynku drogeryjnego ekomersu pozostaje Rossman, który testy polskiego sklepu internetowego rozpoczął w 2014 roku, zaś rok później poinformował o uruchomieniu kanału e-sprzedaży, który swoim zasięgiem objął obszar całego kraju. W 2016 Rossman zaoferował dostawę same day, we współpracy z X-Press Couriers i Furgonetką.

Historia Douglasa sięga 1910 roku, kiedy to firma została założona w Hamburgu. Ale jej ekspansja na dobre zaczęła się w latach 80-tych, kiedy to rozszerzyła swoją działalność na Holandię, Francję, Włochy i Stany Zjednoczone.

Tagi