Mensis.pl nr 16/2013

16. numer „Mensis.pl” poświęcony jest produktowi, a dokładniej odpowiednim zbiorom przedmiotów lub usług nazywanych asortymentem. Jak planować asortyment sklepu internetowego i dlaczego nie każdy e-sklep musi być hipermarketem? Jak praktykować skuteczny merchandising w e-commerce? To tylko niektóre z zagadnień handlowych poruszanych w lutowym wydaniu magazynu. Obok nich sporo artykułów na temat procesów wspierających sprzedaż takich jak strategia opinii i rekomendacji.

Przeczytaj numer online

Mensis 16/2013

Mensis 16/2013

Polecane artykuły

Asortyment – kiedy mniej znaczy więcej
W swoim e-biznesie możesz mieć najwyższą konwersję, jednak nie przełoży się to na dużą skalę zamówień, jeśli nie pozyskasz do serwisu odpowiednio dużego ruchu. Jednym z głównych czynników determinujących przyjście na dany adres WWW jest, poza wiarygodnością, zaufaniem czy wygodą zakupów (szybkość dostawy, zwroty w sklepach stacjonarnych), właśnie asortyment…

Odpowiedni dobór oferty w sklepie internetowym
Kształt dzisiejszego e-handlu nieustannie ewoluuje. Każdego dnia pojawiają się nowe produkty, a oferty sklepów internetowych wydają się nie mieć końca. Mnogość linii produktowych i marek powoduje, że właściwe zarządzanie asortymentem jest utrudnione, a bez odpowiedniego systemu informatycznego często niemożliwe…

Rekomendacje zakupowe w e-sklepach
Dlaczego niektórzy konsumenci lubią kupować w małych sklepach osiedlowych, a nie korzystać z ogromnych hipermarketów? Zapewne dlatego, że oczekują indywidualnej i fachowej obsługi, a nawet doradztwa zaprzyjaźnionego sprzedawcy. Co więcej, część z tych klientów ma identyczne potrzeby w trakcie zakupów internetowych, gdzie bezpośredni kontakt ze sprzedawcą nie jest już tak oczywistą sprawą…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 16/2013

  • Asortyment – kiedy mniej znaczy więcej
  • Odbiór osobisty a rezerwacja
  • Przegląd topowych sklepów internetowych w USA
  • Jak zminimalizować dług? Deska ratunkowa dla bankruta
  • Odpowiedni dobór oferty w sklepie internetowym
  • 10 kroków do efektywnego budowania listy odbiorców
  • Jak sprzedawać w internecie za granicą
  • 10 grzechów głównych. Grzech 6: brak potencjału wyszukiwawczego
  • Wywiad z Marcinem Łachajczykiem, Dyrektorem zarządzającym Ceneo.pl
  • Zaległe składki ZUS – umorzenie należności w 2013 r.
  • Case Study, z życia klienta na Allegro
  • Rekomendacje zakupowe w e-sklepach
  • Kto do nas pasuje?
  • Jak budować politykę asortymentową sklepu internetowego?
  • Rola opinii w sklepie internetowym na przykładzie danych Ceneo.pl

Nasz kierunek to współpraca

Wywiad z Marcinem Łachajczykiem, Dyrektorem Zarządzającym serwisu Ceneo.pl

„Ceneo.pl, jako porównywarka cen, to już zupełnie inny portal niż kilka lat temu. Kiedyś użytkownicy korzystali z porównywarki, by sprawdzić sprzęt RTV, komputery, AGD, czyli produkty, na których najwięcej można było zaoszczędzić. Teraz trendy się zmieniły. Na znaczeniu zyskują inne kategorie z obszaru lifestyle, np. moda czy wyposażenie wnętrz. Kupujący przełamują kolejne bariery – nie ma już praktycznie produktów, których nie można byłoby kupić w sieci. Dlatego Ceneo to dobre miejsce, w którym zaczyna się swoje internetowe zakupy, to już nie tylko porównywarka, teraz to swoista galeria handlowa, gdzie można znaleźć prawie wszystko.”

Przeczytaj numer online

Czasopismo Mensis.pl powstało w listopadzie 2011 roku i właściwie do teraz jest jedynym pismem drukowanym zawierającym przydatne informacje jedynie w branży e-commerce: od spraw technicznych związanych z tworzeniem sklepu internetowego po prawo w e-handlu. Zostało stworzone, aby pomóc zainteresowanym ludziom uzyskać praktyczną wiedzę i móc ją wykorzystać w swoim biznesie.

KronikiBiznesu.pl

Mensis.pl to największy w Polsce miesięcznik sprzedawców internetowych. Czasopismo skierowane do przedsiębiorców regularnie czyta już kilkanaście tysięcy osób związanych z e-handlem.

WspieramBiznes.pl

Miesięcznik Sprzedawców Internetowych Mensis.pl inspiruje i edukuje branżę e-commerce. Czasopismo jest skierowane do przedsiębiorców i liderów firm internetowych.Skuteczne działania marketingowe, nieszablonowe kampanie promocyjne, wywiady z ciekawymi osobistościami. Wiedza i praktyka e-handlu w najlepszym wydaniu.

WolneEbooki.pl