To, co naszym zdaniem jest dla Was wartościowe.

  • 13 prelekcji. 510 minut z największymi ekspertami ecommerce z takich firm jak m.in. Google, Twitter, Shoplo, PayPal czy Allegro. Już 5 maja startuje druga edycja Ecommerce Day, największej konferencji skierowanej do właścicieli sklepów internetowych. W...

  • „Moim zdaniem to niesamowite, że w świecie bitcoina algorytm przejmuje funkcje typowe dla rządu”. — Al Gore, były wiceprezydent Stanów Zjednoczonych, laureat Pokojowej Nagrody Nobla

  • O tym, jak możliwości kooperacji wykorzystują najwięksi, opowiedział nam prezes Grupy Integer.pl, Rafał Brzoska, którego firma technologiczna ściśle współpracuje z wieloma firmami z rynku finansowego, z kolei Damian Puczyński, prezes Dazumi, przedstawił nam nową usługę...

  • Nowy numer "Mensis" to 70 stron merytorycznej treści w tym informacje o rynku e-commerce - branży fashion, garść sprawdzonych strategii oraz frapujące felietony. Zapraszamy do lektury wydania wakacyjnego.

  • Czy dziś warto jeszcze mówić o wielokanałowości? Czy efekt ROPO nadal zdumiewa? Czy synergia wielu kanałów jest zaskoczeniem?

  • Jak budować przewagę konkurencyjną w biznesie online? Co może zrobić sklep internetowy by skutecznie rywalizować na coraz trudniejszym rynku e-commerce? Dlaczego obsługa klienta to niedoceniany sposób konkurowania e-przedsiębiorstw. Jaką rolę pełni czas i marketing w...

  • Ciężko uogólniać temat, wiedząc jak jest złożony. Należałoby rozpatrzyć wszystko od konkurencji, typu produktu, marży na produkcie przez powtarzalność zakupów, wartość życiową klienta po koszty logistyki. Chcąc jednak pokazać jak najefektywniej wykorzystać niewielki budżet marketingowy w małym sklepie internetowym przyjmijmy te wskazówki za pewien wyznacznik, który należy na własnym przykładzie przetestować i udoskonalić.   Czytaj więcej

  • Prawie każdy e-podmiot w swojej historii ma za sobą promocję, a zdecydował się na nią, bo wierzył, że przyniesie mu ona wymierne efekty. Obserwując sklepy internetowe nie sposób jednak oprzeć się przekonaniu, że mechanizm promocyjny często nie pasuje do specyfiki podmiotu lub zdaje się nie być atrakcyjny, ponieważ często jest kopią promocji konkurenta czy znanego dużego gracza.   Czytaj więcej