8458 0
8458 0

Polska jest jednym z pięciu krajów, które są w absolutnej światowej czołówce, jeśli chodzi o blokowanie reklam internetowych.

Według raport „Ad blocking in the Internet” autorstwa OnAudience.com Polska jest liderem blokowania reklam internetowych na świecie! Aż 46 procent Internautów w Polsce blokuje reklamy, co daje nam minimalne prowadzenie przez 44 procentami Greków, 42 procentami Norwegów oraz 41 procentami Niemców.

ad-blocking-in-the-internet-report-2017-4

ad-blocking-in-the-internet-report-2017-6

Z kolei, na drugim krańcu kontinuum znajdują się: Wenezuela (10 procent), Paragwaj (5 procent), Brazylia (12 procent), Peru (13 procent), Kazachstan (15 procent), Boliwia (14 procent).

ad-blocking-in-the-internet-report-2017-5

Gdy zerkniemy na zmiany rok do roku, to na liście odnajdziemy raptem tylko kilka krajów, w których ubywa Internautów blokujących reklamy. Należą do nich: Portugalia, Indie, Słowenia, Mongolia.

ad-blocking-in-the-internet-report-2017-7

ad-blocking-in-the-internet-report-2017-8

ad-blocking-in-the-internet-report-2017-9

 

 

Jak duży wpływ wywiera na globalny biznes blokowanie reklam? To kwestia mocno względna, szczególnie, gdy liczymy straty, bo każdy może je ponosić w inny sposób: wydawcy tracą na każdej odsłonie z blokadą, reklamodawcy już niekoniecznie, szczególnie, jeśli mało ich interesuje młode pokolenie konsumentów. Wszak te blokuje najbardziej zawzięcie.

ad-blocking-in-the-internet-report-2017-10

In this article