3229 7

Przygotowaliśmy analizę czterech interesujących kategorii na Allegro, które tworzą lub mogą tworzyć odrębne nisze rynkowe idealne dla małego e-commerce. Jeśli potencjał zysków na poziomie 10-40 tys. zł miesięcznie jest dla Ciebie interesujący, zapoznaj się z przygotowanym w postaci grafiki omówieniem.   Czytaj więcej

Analiza rynku Allegro została przeprowadzona przy użyciu serwisu TradeWatch.pl, znając udział Allegro w całym e-handlu (około 50%) można twierdzić, że wyniki prezentują wyłącznie połowę potencjału rynku. Metodologia przeprowadzonej analizy została jednak opisana  w ostatniej części infografiki. Sprawdź nasze pomysły na biznes i nie czekaj dłużej z założeniem sklepu internetowego.

Tagi

7 comments

  1. Krystyna

    Witaj Krzysztofie!
    Bardzo dobre opracowanie, nadzieja dla małych.
    Uświadomiłeś mi że moja mozolna droga ma sens.Wszystkie argumenty które podałeś są jak najbardziej prawdziwe i dają szanse zwykłym sprzedawcą pracować i zarabiać na życie.
    Dziękuję za raport.

  2. SoGo Island

    Świetne zestawienie.
    Ta analiza potwierdza jeden z moich pomysłów.
    Gratuluję wydawnictwa, jestem stałym czytelnikiem od debiutu Mensis i muszę przyznać, że każdy kolejny numer jest doskonałą kopalnią wiedzy.

    Pozdrawiam
    http://traveleros.pl

  3. Kasia

    Dzięki za to opracowanie. Od dawna zastanawiam się nad e-commerce, teraz wiem, że ma to sens i jest rentownym biznesem.
    Pozdrawiam.

  4. Mateusz

    Bardzo fajne zestawienie. Co do czytników to ja jednak bym odpuścił ten temat. Firma Amazon która jest liderem na tym rynku (twórca czytników Kindle) ma wejść do Polski, a jak wiemy Amazon sprzedaje swoje produkty praktycznie po kosztach zarabiając na tym, że użytkownicy następnie kupują w firmie ebooki więc może być ciężko na tym rynku.

  5. czupamakabra

    najprościej sprowadzić sobie najtańszą chińszczyznę z wólki kosowskiej, schodzi świetnie, jednak ludzie w sieci szukają okazji cenowych.

  6. Nisza rynkowa – Twoje miejsce w e-commerce | Mensis.pl

    […] się, że strategia niszy rynkowej sama w sobie nie jest zła, a często dla małego przedsiębiorcy, planującego zaistnieć na rynku […]

  7. Wyróżnij się, albo… Twojego sklepu nie będzie | Mensis.pl

    […] niszę, by można było zbudować w niej sprawną i dochodową firmę, a jednocześnie by była to nisza rynkowa na tyle mała, że jest za mała dla gigantów z ogromnymi […]

Comments are closed.