Mensis.pl nr 44/2016

W 44. numerze „Mensis.pl” skupiliśmy się na e-konsumencie. Koniec roku zachęca do konstruktywnej analizy prowadzonego biznesu ze szczególnym uwzględnieniem zadowolenia klienta. Analizując preferencje i oczekiwania internetowych odbiorców zestawiamy zakupowe zachowania poszczególnych grup docelowych, aby w konsekwencji wykreować Customer Journey Map dla pożądanego rynku, sklepu czy usługi. Nie zapomnieliśmy również o obowiązujacych trendach w marketingu, a także o istotnych poradach dla e-biznesów ewoluujących za granicę.

Przeczytaj numer online

Mensis 44/2016

Mensis 44/2016

Polecane artykuły

Czy teoria symulacji może być symulacją?
6 września 2016 roku Bank of America Merrill Lynch (BAML) przesłał do swoich klientów dziwny komunikat: „Wielu naukowców, filozofów i liderów biznesu wierzy, że szanse na to, iż żyjemy w komputerowo symulowanej wirtualnej rzeczywistości, wynosi od 20 do 50 proc. W kwietniu 2016 r. badacze zebrani w amerykańskim Muzeum Historii Naturalnej debatowali na ten temat.”…

Customer Journey Map w praktyce
Praktyka tworzenia CJM nie jest łatwa, ponieważ łączy w sobie badania socjologiczne, zarówno ilościowe, jak i jakościowe, konieczność stawiania hipotez i pytań badawczych, oraz budowanie wskaźników. Dlatego jeśli zdecydujemy się na nią warto rozważyć zatrudnienie specjalistów lub dogłębnie wykształcić w tym kierunku swój zespół zajmujący się marketingiem. A to dopiero pierwszy etap….

Alchemicy Internetu, czyli marketing cyfrowy i kamień filozoficzny
Od wieków szukamy sposobów na wzbogacenie się. Dawno temu alchemicy poszukiwali tzw. kamienia filozoficznego. Marketing nie jest żadnym chlubnym wyjątkiem od tej reguły. W dobie Facebooka, smartfonów i nieustannie towarzyszącego nam szumu informacyjnego wspomniane ułatwienia i skróty stały się czymś niezbędnym jeśli chcemy efektywnie przełożyć gigabajty informacji cyfrowych na konkretne działania. Czy zatem istnieje kamień filozoficzny marketerów cyfrowych?…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 44/2016

FELIETONY

  • Czy teoria symulacji może być symulacją?
  • Jak sobie radzić z drobiazgiem, który wpienia?

 

RYNEK

  • Zmiany preferencji i oczekiwań polskich e-konsumentów na przestrzeni ostatnich lat
  • Kobiety i mężczyźni w internecie: jak się zachowują?
  • Przyszłość logistyki, czyli dostawa idealna
  • E-commerce w branży budowlanej

 

STRATEGIE

  • Witaj w świecie konsumenta, czyli po co komu Customer Journey Map
  • Customer Journey Map w praktyce
  • Alchemicy Internetu, czyli marketing cyfrowy i Kamień Filozoficzny
  • Rozmowa z Tomaszem Stępskim i Marcinem Bąkowskim Sinersio Polska
  • Moc mikrokonwersji

 

MARKETING

  • Nie bądź cenodajką! 21 pozacenowych sposobów na pokonanie konkurencji. Odcinek 2: Produkt taki sam, ale … całkiem inny
  • Jak wycisnąć więcej z reklamy na Facebooku
  • SEO w e-commerce – złote zasady, nie tylko na 2017 rok

 

RUBRYKI STAŁE

  • Sprzedaż za granicę w sklepie internetowym – jak zacząć ?

Cloud computing i data center w e-commerce

Rozmowa z Marcinem Bąkowskim i Tomaszem Stępskim, Prezesem i Wiceprezesem Zarządu Sinersio Polska

„Nasze doświadczenia we współpracy z klientami pokazują, że podstawą w wyborze usług cloud powinno być przede wszystkim ich zastosowanie w firmie, ponieważ ono z góry definiuje znaczenie. Usługi infrastruktury i środowisk IT w chmurze, które oferujemy przeznaczone są np. pod e-sklepy, systemy ERP czy inne systemy dedykowane. W firmach, które korzystają z tych systemów są one krytyczne dla ciągłości działania. Stąd, wybór usługodawcy chmury pod te rozwiązania, powinien być przemyślany i poparty dobrą weryfikacją ofert rynkowych.”

Przeczytaj numer online

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl

Pismo Mensis.pl adresowane jest do sprzedawców internetowych, czyli do osób i firm handlujących w sieci. Adresatami czasopisma mogą być zarówno zaawansowani e-biznesmeni, jak i osoby, które dopiero zamierzają wejść w rynek biznesu internetowego. W Mensis.pl znajdziesz artykuły dotyczące testowania skuteczności działań marketingowych, jak założyć sklep internetowych, jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce, jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?

MagazynWiedzy.pl

Miesięcznik Sprzedawców Internetowych Mensis.pl inspiruje i edukuje branżę e-commerce. Czasopismo jest skierowane do przedsiębiorców i liderów firm internetowych.Skuteczne działania marketingowe, nieszablonowe kampanie promocyjne, wywiady z ciekawymi osobistościami. Wiedza i praktyka e-handlu w najlepszym wydaniu.

WolneEbooki.pl