Mensis.pl nr 43/2016

W 43. wydaniu „Mensis.pl” skupiliśmy się na praktycznych aspektach przedsiębiorczości. Z jednej strony przedstawiamy Tadeusza Witkowicza, pierwszego Polaka, który z sukcesem wprowadził na amerykańską giełdę technologiczną NASDAQ dwie założone przez siebie firmy. Z drugiej strony razem z Rafałem Kocem, właścicielem firmy Rafko, omawiamy aspekty prowadzenia biznesu wielokanałowego. W numerze nie zabrakło także materiałów informacyjnych w zakresie e-commercowych nowości, edukacyjnych z pogranicza strategii i marketingu oraz poradnikowych na temat bezpieczeństwa i konwersji w sklepie internetowym.

Przeczytaj numer online

Mensis 43/2016

Mensis 43/2016

Polecane artykuły

6 najważniejszych trendów na rynku e-commerce w 2017 roku
Czwarty kwartał to okres planowania. Dobra znajomość przybierających na sile trendów może okazać się kluczowa dla sukcesu w kolejnym roku. Tym bardziej, że aby zmierzyć się z niektórymi z nich, konieczne będą poważniejsze przygotowania. Największym wyzwaniem wydaje się być coraz szybsze zacieranie granicy pomiędzy sprzedażą online i offline, a w zasadzie pomiędzy rzeczywistością online i offline…

Przyszłość zakupów w kanale mobile
Dynamicznie rozwijającymi się w ostatnich latach trendami są smartfonizacja oraz kanał mobile. Według raportu Digital 2016 liczba unikalnych użytkowników telefonów komórkowych na świecie wzrosła o 4% czyli o 141 milionów nowych użytkowników. Natomiast StarCounter donosi, że ruch mobilny stanowi 39% wszystkich stron internetowych. To wyjątkowa szansa dla branż związanych e-commerce oraz z coraz popularniejszym m-commerce…

Najdroższy jest zawsze klient. Customer Value Marketing
Pewna dość znana marka ukuła swego czasu chwytliwe hasło reklamowe: „U nas najdroższy jest klient”. Jest w tym ziarno prawdy – wielokrotnie przeprowadzane badania dowiodły, że dużo taniej i łatwiej jest utrzymać już istniejącego klienta niż zdobyć nowego. W zależności od źródła podaje się że różnica jest nawet 8-krotna…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 43/2016

FELIETONY

  • Jak sobie radzić z tremą?
  • Specjalista ds marketingu internetowego, czyli kto ?
  • Bądź inteligentniejszy od tego co założysz

 

RYNEK

  • Przegląd prasowy
  • 6 najważniejszych trendów na rynku e-commerce w 2017 roku
  • E-commerce integruje – zagraniczne rynki na wyciągnięcie ręki
  • Jak w przyszłości zmienią się zakupy online?
  • TOP 5 social media news ostatniego tygodnia!
  • Przyszłość zakupów w kanale mobile

 

STRATEGIE

  • Quo vadis
  • Wywiad z Tadeuszem Witkowiczem
  • Najdroższy jest zawsze klient. Customer Value Marketing – nowa filozofia marketingu
  • Sprzedaż online typu “Direct to consumer” – zagrożenie dla sklepów internetowych?
  • Handel internetowy to nie wszystko – wywiad z Rafałem Kocem
  • O jeden krok za mało. Dlaczego klienci e-sklepów nie finalizują zakupów w sieci?

 

MARKETING

  • Nie bądź cenodajką! 21 pozacenowych sposobów na pokonanie konkurencji. Odcinek 1: Widoczność, unikalność, nisza
  • Black Red White ułatwia swoim klientom zakupy, dzięki personalizowanym rekomendacjom QuarticON

 

RUBRYKI STAŁE

  • Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym – 5 punktów o których warto pamiętać

Nadmiar pieniędzy wymaga mądrych inwestycji

Wywiad z Tadeuszem Witkowiczem pierwszym Polakiem na Wall Street

W życiu przedsiębiorcy przychodzi taki moment, że po latach rozwijania działalności biznesowej staje przed szansą zebrania owoców ciężkiej pracy, sprzedaży firmy. Dokładnie tak było w życiu Tadeusza Witkowicza, który jako pierwszy Polak z sukcesem wprowadził na amerykańską giełdę technologiczną NASDAQ dwie założone przez siebie firmy. A kiedy sukces sprzedaży dosięgnął także trzecią, założoną przez niego firmę, postanowił wykorzystać swoje doświadczenie, powołujac do życia fundusz inwestycyjny Otago Capital.

Przeczytaj numer online

Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.

ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego

Jak założyć sklep internetowy? Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce? Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w periodyku Mensis.pl. To czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

Interaktywnie.com

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl