Mensis.pl nr 23/2013

W 23. wydaniu „Mensis.pl” zaproponowaliśmy intelektualny Drag&Drop, czyli proste rozwiązania skomplikowanych e-commercowych działań. Konkurencyjna logistyka, przemawiająca komunikacja marki, spójna identyfikacja wizualna firmy, nowoczesna promocja oraz wizerunkowa minimalizacja kosztów pozakupowych to tematy spinające wrześniowy numer magazynu. Oprócz tego wnikliwa lektura rozmowy z p.o. Dyrektor Zarządzającej Allegro pozwalająca na ocenę kondycji zakupów internetowych i zmian dokonujących się w polskim sektorze e-commerce.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Wyszukiwanie w turystyce – w stronę wyszukiwania semantycznego
Pełne wyszukiwanie semantyczne jest ciągle wizją z przyszłości, chociaż wyszukiwarce Google udaje się realizować je w niektórych aspektach. Jeśli w okno wyszukiwania wpiszemy na przykład frazę „repertuar kin”, otrzymamy od Google listę filmów, które możemy obejrzeć w naszym mieście….

Identyfikacja wizualna małej firmy – jak przez to przebrnąć
Identyfikacja wizualna to dla przeciętnego polskiego przedsiębiorcy temat niezmiernie niewdzięczny. Pociąga za sobą koszty, wysiłek umysłowy, a tak na dobrą sprawę nic nie zmienia w jakości funkcjonowania przedsiębiorstwa – przynajmniej w odczuciu jego właściciela…

W stronę marketingu konwersji
Stosując filozofię marketingu konwersji, należy patrzeć na nią szerzej – przez aspekt całego biznesu klienta oraz wykorzystania wielu różnych sposobów na doprowadzenie to tego, by skonwertować” użytkowników na klientów. Marketing konwersji to unikalna umiejętność biznesowego zrozumienia i wykorzystania narzędzi marketingowych do osiągania celów klienta…

Mensis 23/2013

Spis Treści - Mensis 23/2013

RYNEK

  • “Trudny segment” RTV/AGD i elektronika użytkowa
  • “Must have” hurtowni XXI wieku. Część II
  • Wyszukiwanie w turystyce – w stronę wyszukiwania semantycznego

 

STRATEGIE

  • E-commerce na skróty
  • Alle o co chodzi?
  • Identyfikacja wizualna małej firmy – jak przez to przebrnąć
  • Vlogosfera ma potencjał
  • 5 prostych sposobów na redukcję zwrotów
  • Czego pragną kobiety, czyli moda na facebooku
  • Crowdsourcing

 

FELIETONY

  • Badanie marek w praktyce

 

E-MARKETING

  • W stronę marketingu konwersji
  • Webinar, sposobem na budowanie wiarygodności

 

RUBRYKI STAŁE

  • Sprzedaż za granicę w sklepie internetowym
  • Podatek w dół dzięki zaległym składkom ZUS

 

STYL ŻYCIA

  • Zimowe wyjazdy polaków
  • Opowiastki e-biznesowe

 

PREZENTACJA

  • „Bibla e-biznesu” – lektura dla początkujących e-przedsiębiorców
Mensis 23/2013

Alle o co chodzi?

Rozmowa z Dianą Tokarską, p.o. Dyrektor Zarządzającej Allegro.pl

Rokrocznie obroty serwisu Allegro.pl zwiększały się w tempie dwucyfrowym podążając za wzrastającym rynkiem. Według raportów dostarczanych przez narzędzie analityczne TradeWatch.pl przychody serwisu w 2012 roku były większe o ok. 19 proc. w stosunku do roku poprzedzającego. Natomiast w 2013 roku po największej od 13 lat transformacji platformy ciężko doszukać się tak imponujących zmian. Wygląda na to, że po trzech kwartałach roku amplituda przychodów 2012 vs 2013 oscyluje na poziomie 0. Czy taka sytuacja oznacza, że kształt polskiego e-handlu zmierza w kierunku światowych odpowiedników (większościowy udział w rynku należy do sklepów internetowych)?

Przeczytaj numer online

Serwis i magazyn Mensis.pl to wysokiej jakości zbiór wiedzy, porad, aktualności, usług i produktów skierowanych do e-przedsiębiorców. Zarówno osoba zamierzająca rozpocząć własną e-działalność, początkujący właściciel sklepu internetowego, sprzedawca allegro, jak i doświadczony na rynku e-commerce przedsiębiorca znajdzie w Mensis.pl merytoryczne informacje z zakresu prowadzenia, rozwijania i zarządzania biznesem internetowym.

IAI-Shop.com

Czasopismo Mensis.pl powstało w listopadzie 2011 roku i właściwie do teraz jest jedynym pismem drukowanym zawierającym przydatne informacje jedynie w branży e-commerce: od spraw technicznych związanych z tworzeniem sklepu internetowego po prawo w e-handlu. Zostało stworzone, aby pomóc zainteresowanym ludziom uzyskać praktyczną wiedzę i móc ją wykorzystać w swoim biznesie.

KronikiBiznesu.pl

Serwis Sprzedawców Internetowych Mensis.pl powstał w związku z ogromnym zapotrzebowaniem na fachowe artykuły dotyczące biznesu w sieci. Rozwój portalu dokonał się w oparciu o prace nad miesięcznikiem, wydawanym w postaci papierowej i elektronicznej. Wszystkie materiały publikowane przez Mensis.pl charakteryzuje przejrzystość, dbałość o precyzję i użyteczność w codziennej pracy e-przedsiębiorcy.

Kontakt24.tvn24.pl