Mensis.pl nr 32/2014

32. numer „Mensis.pl” pod każdym względem jest wyjątkowy. Trzeci rok istnienia magazynu, w atmosferze świątecznego eldorado dla e-commerce, okraszony wywiadem z profesorem Januszem Filipiakiem, założycielem Comarchu i nestorem polskiej branży technologicznej. Z tego powodu dużo artykułów na temat skutecznych strategii marketingowych, obiecujących perspektyw w handlu internetowym oraz dobrych praktyk w zakresie tworzenia jak i zarządzania dochodowym przedsiębiorstwem.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Twitter jako marketingowy wehikuł
Medium społecznościowe, którego komunikaty nie przekraczają 140 znaków? Kiedy amerykański serwis debiutował w sieci, wielu obserwatorów pukało się w czoło i kiwało głowami, wyrażając swoją dezaprobatę i brak przekonania co do jego przyszłości. Tymczasem po ośmiu latach od uruchomienia ćwierkającego portalu jego popularność nie słabnie, ale rośnie. Niestety nie można tego samego powiedzieć o wynikach finansowych…

Konsumenci oczekują interakcji w każdym punkcie styku
Wielokanałowość sprzedaży to strategia, która z długo oczekiwanego trendu staje się naturalnym obszarem rozwoju wielu przedsiębiorstw. W kontekście oczekiwań i możliwości konsumentów oraz opcji rozwoju wielokanałowości w Polsce, warto przyjrzeć się sytuacji na rynkach zachodnich, ponieważ to stamtąd wieje wiatr przeobrażeń i trendów e-commerce…

Lead generation
Jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz, mówi stare przysłowie, które przenosząc na e-język można przetłumaczyć na „im większą bazę e-maili zbudujesz, tym więcej w przyszłości zyskujesz”…

Mensis 32/2014

Spis Treści - Mensis 32/2014

FELIETONY

  • Uporządkowany chaos
  • Z jakiej perspektywy patrzysz na świat?
  • Jaki będzie polski e-commerce A.D. 2015, czyli Grupa Raben nie tylko o logistyce
  • Sklep internetowy, czyli jogging po polu minowym

 

RYNEK

  • Zarządzanie w dobie algorytmów komputerowych, według McKinsey Quarterly
  • Twitter jako marketingowy wehikuł
  • Krótka historia, wielkiego sukcesu
  • Szlaban na granicy
  • Czy chmura jest dla wszystkich

 

STRATEGIE

  • Wywiad z Januszem Filipiakiem Prezesem Zarządu Comarch SA
  • Co czeka e-commerce w 2015 roku
  • Konsumenci oczekują interakcji w każdym punckie styku
  • Wywiad z Tomaszem Kabarowskim – Prezesem Zarządu NEO24.PL
  • Jak założyć sklep internetowy
  • Jak założyć sklep internetowy

 

MARKETING

  • Lead Generation
  • Personalizacja w marketing automation? To możliwe!
  • Link building 2015 – best practices
  • 5 taktyk e-mail marketingowych na nadchodzące święta
  • Social media: czarny koń czy czarna owca e-commerce
  • W krzywym zwierciadle: e-mail marketing

 

RUBRYKI STAŁE

  • Jak poprawnie dostosować sklep internetowy do nowej ustawy o prawach konsumenta
Mensis 32/2014

Fundamentem zarządzania firmą jest analiza ryzyka

Wywiad z Profesorem Januszem Filipiakiem – Prezesem Zarządu Comarch SA

„Większość start-upowców popełnia na starcie ten sam śmiertelny grzech: za bardzo koncentrują się na pomyśle na biznes, odpuszczając sobie realizację. Tymczasem świat bardzo się skurczył, idee i technologie w błyskawicznym tempie obiegają glob. Nawet jeśli masz świetny pomysł na biznes, nie licz, że nikt w tym samym czasie nie wpadnie na to samo. Ale możesz z nim wygrać, jeśli zrealizujesz go lepiej i taniej od rywala.”

Przeczytaj numer online

Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.

ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego

Mensis.pl to największy w Polsce miesięcznik sprzedawców internetowych. Czasopismo skierowane do przedsiębiorców regularnie czyta już kilkanaście tysięcy osób związanych z e-handlem.

WspieramBiznes.pl

Serwis i magazyn Mensis.pl to wysokiej jakości zbiór wiedzy, porad, aktualności, usług i produktów skierowanych do e-przedsiębiorców, w którym każdy znajdzie merytoryczne informacje z zakresu prowadzenia, rozwijania i zarządzania biznesem internetowym.

IAI-Shop.com