Mensis.pl nr 31/2014

W 31. numerze „Mensis.pl” przeanalizowaliśmy sposoby na skuteczniejsze dotarcie do klienta i tym samym pozwalające na utrzymanie się na coraz bardziej wymagającym rynku e-commerce. W dobie ofensywy internetowych gigantów warto obok zabiegów brandingowych, budować rozpoznawalność marki w oparciu o lojalizację klienta. Pomogą w tym precyzyjne zabiegi marketingowe i optymalizacyjne, niekoniecznie obciążające inwestycyjny portfel firmy.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Przyczajony tygrys, ukryty smok. Historia Alibaby
Nazwa chińskiego kolosa e-commerce może wśród części czytelników w pierwszej chwili przywoływać na myśl słynną arabską bajkę o prostym rzemieślniku i pełnym kosztowności Sezamie. Ta narzucająca się analogia wcale nie jest pozbawiona podstaw. Założyciel serwisu, Jack Ma, przed laty nie narzekał na nadmiar gotówki. Dzięki założonej przez siebie platformie e-commerce jest dziś jednym z najbogatszych ludzi w Chinach, posiadając majątek szacowany na 13 mld dolarów…

Analiza koszykowa, czyli jak zarabiać na sprzedaży kilku produktów w jednej ofercie
Dobrze skomponowana oferta zestawów, czyli kilku produktów sprzedawanych w ramach jednej oferty, to dodatkowe zwiększenie sprzedaży sklepu nawet o 20-40%. Kluczem do uzyskania tak dobrych rezultatów jest wybór najlepszych zestawów, dokonany dzięki analizie koszykowej, oraz zastosowanie przemyślanych działań promujących nowe zestawy…

Content marketing w służbie e-commerce
Temat wykorzystywania content marketingu w e-commerce gościł już na łamach „Mensis”. Tym razem jednak nie będziemy zajmować się opisem tej formy komunikowania, ale zaserwujemy porcję 10 praktycznych porad, które pomogą ustrzec się przed najczęściej popełnianymi na tym polu błędami…

Mensis 31/2014

Spis Treści - Mensis 31/2014

FELIETONY

  • Czy jesteś automatem czy człowiekiem?
  • Outsourcing logistyki, jako czynnik sukcesu w e-commerce
  • Mądrość trudu

 

RYNEK

  • Przyczajony tygrys, ukryty smok. Historia Alibaby
  • Czy maszyny zastąpią ludzi?
  • Przychodzi klient do e-spożywczaka, czyli doświadczenia zakupowe konsumentów FMCG online

 

STRATEGIE

  • E-commerce na skróty
  • E-commerce cena to nie wszystko
  • Analiza koszykowa czyli jak zarabiać na sprzedaży kilku produktów w jednej ofercie
  • 5 metod na wyższą marżę w e-commerce
  • Piotr Nowak – wywiad twórca sukcesu Nazwa.pl

 

MARKETING

  • W jaki sposób dowiesz się czego chcą Twoi subskrybenci
  • Telegram marketing – odpowiednie dać rzeczy – słowo
  • Content marketing – w służbie e-commerce

 

RUBRYKI STAŁE

  • Rozliczamy zagraniczne usługi online w pięciu prostych krokach
  • Jak mailować, aby nie spamować
  • Bitcoin – wirtualna waluta internetu
Mensis 31/2014

Myśleć o dwa kroki do przodu

Rozmowa z Piotrem Nowakiem, Prezesem zarządu i właścicielem grupy Nowak Holding, zarządzającą m.in. marką Nazwa.pl

„W moim przekonaniu sektor usług będzie rozwijał się dynamicznie przez wiele lat, odpowiadając na wciąż zmieniające się potrzeby klientów. Przykładem takim może być rynek sklepów internetowych w modelu SaaS. To model najbardziej zbliżony do tradycyjnego sposobu dzierżawy powierzchni handlowej. Przede wszystkim pozwala na rozpoczęcie działalności w krótkim czasie i niskimi nakładami finansowymi.”

Przeczytaj numer online

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl

Pismo Mensis.pl adresowane jest do sprzedawców internetowych, czyli do osób i firm handlujących w sieci. Adresatami czasopisma mogą być zarówno zaawansowani e-biznesmeni, jak i osoby, które dopiero zamierzają wejść w rynek biznesu internetowego. W Mensis.pl znajdziesz artykuły dotyczące testowania skuteczności działań marketingowych, jak założyć sklep internetowych, jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce, jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?

MagazynWiedzy.pl

Miesięcznik Sprzedawców Internetowych Mensis.pl inspiruje i edukuje branżę e-commerce. Czasopismo jest skierowane do przedsiębiorców i liderów firm internetowych.Skuteczne działania marketingowe, nieszablonowe kampanie promocyjne, wywiady z ciekawymi osobistościami. Wiedza i praktyka e-handlu w najlepszym wydaniu.

WolneEbooki.pl