Mensis.pl nr 15/2013

W 15. odsłonie „Mensis.pl” poruszyliśmy tematy, które mają inspirować i pomóc w realizacji egzotycznych, trudnych lub mało perspektywicznych projektów e-commerce. Kazimierz Popławski, specjalista marketingu internetowego zdobywający doświadczenie w Czechach i na Słowacji, opowie o kształcie tamtejszych rynków i porówna je z rodzimym e-commerce. Dyrektor zarządzającym PayU w Turcji podzieli się specyfiką tureckiego internetu i przedstawi plany na dalszą eksplorację tego regionu. A Maciej Dulski na przykładzie zarządzanej przez siebie firmy Fashion Days przybliży zjawisko internetowych klubów zakupowych.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Zabawkowy e-commerce, czyli handel internetowy w branży dziecięcej
Na rynku handlu internetowego coraz trudniej znaleźć branżę, która szybko i bez większych inwestycji przyniesie nam zyski. Czasy e-commerce’owego eldorado, w których handel elektroniką na Allegro mógł po kilku miesiącach zrobić z nas milionerów, bezpowrotnie minęły. Czy jest więc sens uruchamiać własny e-commerce, na przykład w branży dziecięcej?…

Nisza a niszowość, czyli moje miejsce w polskim e-commerce
Znowu zaczyna się robić gęsto. Człowiek chciałby założyć sklep internetowy i kiedy zaczyna przeglądać rynek, okazuje się, że jest on wypełniony konkurencją, która już zdążyła się wyspecjalizować i ma bardzo dobre ceny. Okazuje się, że zaczyna być to bariera nie do przeskoczenia. W jaki sposób znaleźć dla siebie miejsce w obecnych czasach?…

Zatrudnialność obcokrajowców w sklepie internetowym
Dlaczego mamy sięgać po obcokrajowców, skoro mamy prawie 20-procentowe bezrobocie wśród absolwentów uczelni? Czy współpraca z lekceważonymi przez wszystkich organizacjami studenckimi się opłaca i jakie możemy mieć z niej korzyści przy zatrudnianiu obcokrajowców?…

Mensis 15/2013

Spis Treści - Mensis 15/2013

  • Kierunek Czechy
  • Zabawkowy e-commerce, czyli handel internetowy w branży dziecięcej
  • Wywiad z Maciejem Dulskim, Dyrektorem Zarządzającym Fashion Days Polska
  • E-commerce nie stoi w miejscu
  • Rok po wprowadzeniu zakazu promocji aptek internetowych
  • Jak skutecznie pozyskiwać klientów za pomocą wiadomości e-mail
  • Nisza a niszowość, czyli moje miejsce w polskim e-commerce
  • Środkowoeuropejska cyberprzestrzeń
  • E-medycyna – tam gdzie zaczyna się prawdziwe społeczeństwo informacyjne
  • Wywiad z Emre Güzer, Dyrektorem Zarządzającym PayU Turcja
  • Badanie internautów korzystających z newsletterów
  • Faktury elektroniczne, zmiany w 2013 roku
  • 10 grzechów głównych. Grzech 5: Brak profesjonalizmu wizualnego
  • Nowy pomysł na biznes. Szkolenia dla e-biznesu w woj. wielkopolskim
  • Zatrudnialność obcokrajowców w sklepie internetowym
  • Prawnik radzi: regulamin w sklepie internetowym
Mensis 15/2013

Sprzedaż poprzez inspiracje i emocje

Wywiad z Maciejem Dulskim Dyrektorem Zarządzającym Fashion Days Polska

„Kluby zakupowe zmieniły rynek USA i Europy Zachodniej, jeśli chodzi o nabywanie dóbr luksusowych czy znanych marek. Wraz z ekspansją tego modelu biznesowego zmianie uległ cały rynek e-commerce. Do Polski światowe trendy trafiają z pewnym opóźnieniem, niemniej jednak solidne fundamenty oparte na znanych markach i atrakcyjnych rabatach dobrze rokują tej gałęzi e-rynku. Nie jest to bowiem chwilowa moda, ale biznes z długofalowymi perspe-ktywami wzrostu i rozwoju. Kluby zakupowe różnią się od tradycyjnego e-commerce. To przede wszystkim zakupy emocjonalne, gdzie klienci podejmują szybkie decyzje o nabyciu towaru.”

Przeczytaj numer online

Serwis Sprzedawców Internetowych Mensis.pl powstał w związku z ogromnym zapotrzebowaniem na fachowe artykuły dotyczące biznesu w sieci. Rozwój portalu dokonał się w oparciu o prace nad miesięcznikiem, wydawanym w postaci papierowej i elektronicznej. Wszystkie materiały publikowane przez Mensis.pl charakteryzuje przejrzystość, dbałość o precyzję i użyteczność w codziennej pracy e-przedsiębiorcy.

Kontakt24.tvn24.pl

„Jak założyć sklep internetowy”, „Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce”, „Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?”. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w periodyku Mensis.pl. To czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

Interaktywnie.com

Serwis i magazyn Mensis.pl to wysokiej jakości zbiór wiedzy, porad, aktualności, usług i produktów skierowanych do e-przedsiębiorców. Zarówno osoba zamierzająca rozpocząć własną e-działalność, początkujący właściciel sklepu internetowego, sprzedawca allegro, jak i doświadczony na rynku e-commerce przedsiębiorca znajdzie w Mensis.pl merytoryczne informacje z zakresu prowadzenia, rozwijania i zarządzania biznesem internetowym.

IAI-Shop.com