Mensis.pl nr 2/2011

W 2. wydaniu magazynu „Mensis.pl” skupiliśmy się na e-mail marketingu, optymalizacji, wartościowej analityce oraz handlowej codzienności w napiętym okresie Świąt.  Z lektury numeru można dowiedzieć się, jak za pomocą e-maili zwiększyć siłę rażenia e-sklepu, poznasć proste możliwości zwielokrotnienia zysków, których nie wykorzystuje 98% sklepów internetowych, a także zobaczyć na czym polega prawidłowa optymalizacja stron informacyjnych.

Przeczytaj numer online

Magazyn Mensis 2/2011

Mensis 2/2011

Polecane artykuły

Jak za pomocą e-maili zwiększyć sprzedaż dowolnego sklepu internetowego?
Załóżmy, że masz sklep internetowy i nie chcesz tylko biernie obserwować, jak potencjalni klienci wchodzą na Twoją stronę internetową, przeglądają asortyment i… po chwili odchodzą, niczego nie kupując…

Obowiązkowe podstrony w sklepie internetowym
Do każdego projektu należy podejść indywidualnie, ponieważ ilość, nazwy i zawartość podstron (a także tzw. architektura informacji, czyli rozmieszczenie przycisków, menu, zawartość stopki, kolejność odnośników itp.) zależą w dużej mierze od oferowanego asortymentu i grupy docelowej klientów sklepu. Ale kanonem staje się posiadanie zakładek: „informacje”, „warunki zakupów”, „zakupy”, „o nas”, „o sklepie”, „zamówienia”, „pomoc” czy „FAQ”…

Przedświąteczne emocje w sklepie – komu to się opłaca?
Idą święta. Dorośli i dzieci czekają na nie z niecierpliwością, ale również w mniejszym lub większym stopniu z niepokojem, który związany jest z przedświątecznymi zakupami. Sprzedaż w sklepach i e-sklepach
wzrasta o kilkadziesiąt, a nawet kilkaset procent. Sklepy inwestują w reklamę więcej niż zazwyczaj.
Pomimo obowiązków, stresu, tłoku, zimna, corocznie bierzemy udział w tej konsumpcyjnej orgii z wyboru…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 2/2011

  • E-usługi ze środków UE
  • Jak za pomocą e-maili zwiększyć sprzedaż dowolnego sklepu internetowego?
  • Obowiązkowe podstrony w sklepie internetowym
  • Wizyty o muerte
  • Jak zoptymalizować działania e-mailingowe i zwiększyć sprzedaż e-sklepu?
  • Buily Product Ads – wywiad z Piotrem Jaroszem prezesem Dotcom River sp. z o.o.
  • Pierwsze kroki w stronę m-biznesu
  • Church Marketing, czyli jak kościół robi biznes
  • 8 sprawdzonych metod gwarantujących poprawę rentowności kampanii mailingowej
  • Czy pytać klienta projektując e-sklep?
  • Sprawdź swoje podejście do analityki webowej
  • Przedświąteczne emocje w sklepie – komu to się opłaca?
  • Obecność sklepów internetowych na Facebooku
  • Analiza rynku i kontrola konkurencji – TradeWatch.pl
  • Święta tuż. Na zakupy już!
  • Niewykorzystane możliwości zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym

Buily Product Ads – Reklama uszyta na miarę

Wywiad z Piotrem Jaroszem, Prezesem Dotcom River sp. z o.o.

W październiku ruszyła sieć reklamowa Buily Product Ads dedykowana dla sklepów internetowych. Rozwiązanie to zapewnia nie tylko obniżenie kosztu pozyskania klienta, ale pozwala nawet na osiąganie dodatkowych dochodów. Uznaliśmy, że jest to bardzo interesująca propozycja dla polskich sprzedawców, którzy zwykle nie dysponują dużymi budżetami reklamowymi, dlatego postanowiliśmy dowiedzieć się więcej o szczegółach tego projektu.

Przeczytaj numer online

Serwis Sprzedawców Internetowych Mensis.pl powstał w związku z ogromnym zapotrzebowaniem na fachowe artykuły dotyczące biznesu w sieci. Rozwój portalu dokonał się w oparciu o prace nad miesięcznikiem, wydawanym w postaci papierowej i elektronicznej. Wszystkie materiały publikowane przez Mensis.pl charakteryzuje przejrzystość, dbałość o precyzję i użyteczność w codziennej pracy e-przedsiębiorcy.

Kontakt24.tvn24.pl

Serwis i magazyn Mensis.pl to wysokiej jakości zbiór wiedzy, porad, aktualności, usług i produktów skierowanych do e-przedsiębiorców. Zarówno osoba zamierzająca rozpocząć własną e-działalność, początkujący właściciel sklepu internetowego, sprzedawca allegro, jak i doświadczony na rynku e-commerce przedsiębiorca znajdzie w Mensis.pl merytoryczne informacje z zakresu prowadzenia, rozwijania i zarządzania biznesem internetowym.

IAI-Shop.com

Pismo Mensis.pl adresowane jest do sprzedawców internetowych, czyli do osób i firm handlujących w sieci. Adresatami czasopisma mogą być zarówno zaawansowani e-biznesmeni, jak i osoby, które dopiero zamierzają wejść w rynek biznesu internetowego. W Mensis.pl znajdziesz artykuły dotyczące testowania skuteczności działań marketingowych, jak założyć sklep internetowych, jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce, jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?

MagazynWiedzy.pl