Mensis.pl nr 7/2012

W 7. wydaniu czasopisma „Mensis.pl” sporo miejsca poświęciliśmy tematyce budowania marki. A konkretnie wpływie wartościowej treści i dobrze dobranej strategii na pozycję firmy na rynku. Solidnie zaprojektowana informacja, profesjonalna obsługa klienta, przemyślane etapy rozwoju oraz reaktywacja utraconych klientów to nie tylko tematy naszych artykułów, ale również skuteczny przepis na rozpoznawalność, pozyskiwanie inwestorów i lepszy wynik finansowy każdej ambitnej firmy.

Przeczytaj numer online

Mensis 5(7)/2012

Mensis 7/2012

Polecane artykuły

Content marketing, czyli projektowanie informacji
Content marketing obejmuje swoją definicją wszystkie formy narzędzi marketingowych, których używamy w celu tworzenia, udostępnienia treści i dzielenia się nimi, zadaniem których jest inspirowanie, edukacja i zaangażowanie naszego obecnego lub potencjalnego klienta. Dobrze poprowadzony owocuje poprawą lojalności wobec marki i znacznym zwielokrotnieniem jej zysków…

Standardy obsługi klienta w e-commerce
Dlaczego warto poznać i stosować odpowiednie standardy obsługi klienta? Powodów jest kilka. Najważniejszy z nich to: zadowolenie klientów, bo za tym idą dobra opinia o sklepie i prawdopodobnie kolejne sprzedaże. Drugi to usprawnienie działania Twojego biznesu oraz jego automatyzacja…

Gdy klienci przestają kupować…
Wartość klienta można ocenić na podstawie dwóch czynników – częstotliwości zakupów oraz średniej wartości zamówienia. Co jednak robić, gdy częstotliwość zakupów spada, a w skrajnych przypadkach klient przestaje u nas kupować? Odpowiedź jest jedna – reaktywacja…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 7/2012

  • Monopoliści naszych czasów
  • E-mail marketing w wersji automatycznej
  • Wywiad z Markiem Rusieckim, prezesem Xevin Investments
  • Kryteria wyboru dochodowej niszy w e-handlu część 3
  • Content marketing, czyli projektowanie informacji
  • Standardy obsługi klienta w e-commerce
  • Subtelna perswazja w sklepie internetowym
  • Gdy klienci przestają kupować…
  • Lato e-biznesowych ludzi
  • Marketing jako oręż marketingu sportowego w sieci
  • Korzystna grupowa strategia
  • Strategia sprzedaży mebli w sieci, wywiad z Tomaszem Krzemińskim, CEO sklepu OutletMeblowy.pl
  • Co należy wiedzieć o dropshippingu?
  • Sprzedawaj skuteczniej! – krótki przewodnik po szkoleniach dla e-sprzedawców

Perspektywiczne nisze i liderzy swoich kategorii

Wywiad z Markiem Rusieckim, Prezesem Xevin Investments i inwestorem w programie Dragons’ Den

„Gdy pojawia się u nas sklep internetowy zainteresowany pozyskaniem kapitału i jest na początkowym etapie rozwoju (ma powiedzmy rok i pierwsze przychody), najistotniejsza jest dla nas odpowiedź na pytanie – po co mu są te pieniądze? Jeśli przedsiębiorca wie dlaczego potrzebuje pieniędzy, jak zamierza je wydać i co tak wydane pieniądze spowodują w jego biznesie jest to już podstawa do rozmów. Czynniki, które rozpatrujemy równolegle to potencjał danej niszy i sam przedsiębiorca. Zdarza się, że przychodzą do nas firmy po finansowanie obrotowe, bo chcą zapewnić sobie płynność ale to de facto nie rozwiązuje ich problemów, a nawet rzadko powoduje wzrosty biznesu, więc takie inwestycje nas nie interesują.”

Przeczytaj numer online

Pismo Mensis.pl adresowane jest do sprzedawców internetowych, czyli do osób i firm handlujących w sieci. Adresatami czasopisma mogą być zarówno zaawansowani e-biznesmeni, jak i osoby, które dopiero zamierzają wejść w rynek biznesu internetowego. W Mensis.pl znajdziesz artykuły dotyczące testowania skuteczności działań marketingowych, jak założyć sklep internetowych, jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce, jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?

MagazynWiedzy.pl

Czasopismo Mensis.pl powstało w listopadzie 2011 roku i właściwie do teraz jest jedynym pismem drukowanym zawierającym przydatne informacje jedynie w branży e-commerce: od spraw technicznych związanych z tworzeniem sklepu internetowego po prawo w e-handlu. Zostało stworzone, aby pomóc zainteresowanym ludziom uzyskać praktyczną wiedzę i móc ją wykorzystać w swoim biznesie.

KronikiBiznesu.pl

Serwis i magazyn Mensis.pl to wysokiej jakości zbiór wiedzy, porad, aktualności, usług i produktów skierowanych do e-przedsiębiorców. Zarówno osoba zamierzająca rozpocząć własną e-działalność, początkujący właściciel sklepu internetowego, sprzedawca allegro, jak i doświadczony na rynku e-commerce przedsiębiorca znajdzie w Mensis.pl merytoryczne informacje z zakresu prowadzenia, rozwijania i zarządzania biznesem internetowym.

IAI-Shop.com