Mensis.pl nr 22/2013

W 22. numerze „Mensis.pl” udostępniliśmy materiały o procesach logistycznych w firmie oraz ich oddziaływaniu na sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Prezes firmy Krakvet opowiada o nowościach i dobrych praktykach w magazynowaniu i sprawnej wysyłce towarów, natomiast właściciel Logistiko dzieli się zasadami skutecznego importu towarów spoza Unii Europejskiej. Poza tym warto przyjrzeć się niektórym prezentowanym strategiom, takim jak kwestia prawnego zabezpieczenia marki czy inteligentnego profilowania oferty, które mogą stać się istotnym elementem przewagi konkurencyjnej.

Przeczytaj numer online

Mensis 22/2013

Mensis 22/2013

Polecane artykuły

Zaufanie do e-commerce
Rynek e-commerce w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie i taki trend utrzyma się przez najbliższe lata. Warto inwestować w rozwój serwisów e-commerce, jednak nie wolno zapominać o jakości świadczonych usług, a przede wszystkim o konieczności budowania wizerunku firmy godnej zaufania, gdyż jest to warunek konieczny (nie jedyny) do osiągnięcia sukcesu…

Jak sprawnie importować spoza Unii Europejskiej? Poradnik
Dobry handlowiec nie powinien się ograniczać do utartych (standardowych) procedur, lecz nieustannie poszukiwać nowych, lepszych źródeł, aby cały czas wyprzedzać konkurencję. W myśl klasycznej strategii konkurencji im większe bariery wejścia do danej branży, tym konkurencja w niej jest mniejsza…

Produkty szybko zbywalne a e-mail marketing
Firmy z rynku FMCG muszą reagować na konsumenckie przyzwyczajenia i preferencje oraz przewidywać nowe potrzeby. A ich działy marketingu zmagają się z wyzwaniem, jakim jest zbudowanie i utrwalenie unikalnej pozycji marki w umysłach konsumentów. Wykorzystują do tego nowe rozwiązania, testują nowatorskie miejsca i sposoby sprzedaży, prowadzą intensywny dialog z konsumentem lub stawiają na niekonwencjonalną komunikację marketingową…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 22/2013

RYNEK

  • Zaufanie do e-commerce
  • “Must have” hurtowni XXI wieku
  • Oblegani specjaliści e-commerce

 

STRATEGIE

  • E-commerce na skróty
  • Wywiad z Markiem Batko, Prezesem firmy Krakvet
  • Narzędzia sztucznej inteligencji w profilowaniu oferty e-commerce
  • Jak sprawnie importować spoza Unii Europejskiej? Poradnik
  • Polski przedsiębiorca: “Przenoszę biznes do UK!”
  • Komentarz Ministerstwa Gospodarki nt. przenoszenia biznesu do UK
  • Prawne zabezpiecznie marki

 

E-MARKETING

  • Produkty szybko zbywalne a e-mail marketing
  • Od lorem ipsum do wartościowego contentu

 

RUBRYKI STAŁE

  • Pozew od Stowarzyszenia Ochrony Konsumentów Patronus – jak się bronić
  • Zmiany w amortyzacji – motorem napędowym nowych inwestycji

 

FELIETONY

  • Praca: pomiędzy informacją a technologią. Ku nowej socjologi pracy

 

STYL ŻYCIA

  • Rozmowa z Beatą Jaroszewską, Dyrektorem operacyjnym Fotolia Polska
  • 5 pomysłów na wrześniowy wypad

 

Z MENSIS.PL

  • Jeff Bezos kupuje The Washington Post
  • Marketing B2B: największe bolączki pracowników

Dobra logistyka gwarantem jakości usług

Wywiad z Markiem Batko, Prezesem firmy Krakvet

„Od początku zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że dobra logistyka jest nierozerwalną częścią każdej działalności handlowej w Internecie. Jest także czynnikiem wpływającym na jakość usług sklepu. Dlatego, zarówno w Polsce, jak i za granicą,starannie dobieramy partnerów, na których możemy polegać. Trudno wskazać jeden, najważniejszy element powodzenia. Na sukces sklepu internetowego składa się bowiem wiele czynników, które muszą ze sobą współgrać. Mam tu na myśli doskonale zorganizowany system magazynowania i kompletacji zamówień pozwalający na sprawne przygotowanie przesyłek, szybkość i precyzję w realizacji zamówień oraz terminowe doręczanie przesyłek przez firmę kurierską.”

Przeczytaj numer online

Mensis.pl to największy w Polsce miesięcznik sprzedawców internetowych. Czasopismo skierowane do przedsiębiorców regularnie czyta już kilkanaście tysięcy osób związanych z e-handlem.

WspieramBiznes.pl

„Jak założyć sklep internetowy”, „Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce”, „Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?”. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w periodyku Mensis.pl. To czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

Interaktywnie.com

Mensis to pierwszy miesięcznik dla branży e-commerce, który jest odpowiedzią na nieustannie ewoluujący rynek elektroniczny. Wysoki poziom czasopisma zapewniają wybitni eksperci z branży na stałe współpracujący z magazynem.

Ebooki24.org