Mensis.pl nr 4/2012

W 4. numerze magazynu „Mensis.pl” zebraliśmy najlepsze doświadczenia i rozwiązania dla stworzenia dochodowego przedsiębiorstwa e-commerce. Wartościowe SEO, przydatne wdrożenia i aplikacje, unikalne opisy, chwytliwe tagline, świadomie kreowany brand oraz garść obowiązkowych przepisów prawnych to tylko niektóre z prezentowanych zagadnień. Całość przekazu została wzmocniona nowościami prosto z siedziby Google w Dublinie.

Przeczytaj numer online

Mensis 2(4)/2012

Mensis 4/2012

Polecane artykuły

Ekosystem internetowych narzędzi marketingowych
Dzięki dostępnym obecnie narzędziom budowa i publikacja sklepu internetowego w sieci nie jest dużym wyzwaniem. Jednak dotarcie do klientów i wyróżnienie się z setek innych e-sklepów to już dłuższy proces.
Ze względu na charakter sprzedaży i koszty najlepszym rozwiązaniem jest wykorzystanie marketingu online.
Zobacz, jakie formy promocji będą najlepsze dla Ciebie…

Po co ci unikalne opisy w sklepie internetowym? 6 sposobów na seo w e-commerce
Z zakładaniem sklepu zwykle to wygląda tak: wybierasz branżę i asortyment, rejestrujesz domenę, wdrażasz silnik, zaklepujesz towar, planujesz promocję… Terminy cisną, lista zadań puchnie, więc kiedy przychodzi do wprowadzania opisów asortymentu, kopiujesz je od producenta. A Twój sklep staje się – jak mawiał Steve Jobs o Androidzie – dead on arrival…

Skuteczny tagline w e-sklepie
Tagline to inaczej hasło reklamowe (slogan). Powinno być w miarę krótkie i sugestywne. Czy zawsze tak jest? Albo inaczej: czy dla sklepu internetowego ważny jest tagline? Jakie spełnia funkcje? Jak powinien wyglądać? Dobry tagline podniesie konwersje na twoim e-sklepie, zatem nie lekceważ tego tematu…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 4/2012

  • Brand, marka, internet – krótka rzecz o nowej świadomości
  • Wywiad z Kasparem Szymanskim
  • Ekosystem internetowych narzędzi marketingowych
  • 7 nowości edukacyjnych, jakie czekają nas w 2012 roku
  • Prosty przepis na… zamknięcie e-sklepu
  • Prawo do odstąpienia od umowy
  • 10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę
  • Zrób to sam! Szablon wiadomości HTML
  • „Not provided” to jeszcze nie koniec świata…
  • Po co ci unikalne opisy w sklepie internetowym? 6 sposobów na seo w e-commerce
  • Awatary handlowe jako aplikacje informacyjno-sprzedażowe
  • Kto powinien zajmować się e-commerce?
  • Wzrost wartości zamówienia, czyli walka z wiatrakami
  • Skuteczny tagline w e-sklepie
  • Co warto przetestować w sklepie internetowym?

Zadowolony użytkownik ważniejszy niż algorytmy wyszukiwarki

Wywiad z Kasparem Szymanskim

„Jeżeli chodzi o efektywność i minimalizowanie kosztów, to wydaje mi się, że najważniejsze jest, żeby właściciel lub webmaster miał przynajmniej podstawową wiedzę na temat optymalizacji witryn. Lektura Przewodnika Google o SEO dla Początkujących oraz Wskazówek Google dla Webmasterów z pewnością pomoże zapobiec popełnianiu błędów na początku. W Centrum Pomocy Google jest również wpis pt. Optymalizacja witryn internetowych pod kątem wyszukiwarek (SEO). Można się tam między innymi dowiedzieć, jakie pytania należy zadawać potencjalnemu doradcy SEO oraz czego wymagać.”

Przeczytaj numer online

Miesięcznik Sprzedawców Internetowych Mensis.pl inspiruje i edukuje branżę e-commerce. Czasopismo jest skierowane do przedsiębiorców i liderów firm internetowych.Skuteczne działania marketingowe, nieszablonowe kampanie promocyjne, wywiady z ciekawymi osobistościami. Wiedza i praktyka e-handlu w najlepszym wydaniu.

WolneEbooki.pl

Mensis to pierwszy miesięcznik dla branży e-commerce, który jest odpowiedzią na nieustannie ewoluujący rynek elektroniczny. Wysoki poziom czasopisma zapewniają wybitni eksperci z branży na stałe współpracujący z magazynem.

Ebooki24.org

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl