Mensis.pl nr 38/2015

W 38. numerze „Mensis.pl”, zajęliśmy się optymalizacją stron internetowych. Wytężony okres świątecznych zakupów oraz duże możliwości sprzedaży poza granicami kraju stawiają nowe wyzwania dla SEO. Warto je na bieżąco śledzić i mądrze wdrażać do prowadzonego biznesu. Kilka szpalt poświęciliśmy także namingowi i emocjom, które często skuteczniej, niż twardy marketing, wpływają na zakupowe decyzje klientów.

Przeczytaj numer online

Mensis 38/2015

Mensis 38/2015

Polecane artykuły

Identyfikacja marki w social media: nazwa nazwie nierówna
Dzisiaj praktycznie każdy kto buduje swoją markę osobistą lub firmową daje się odnaleźć zarówno w social media, jak i w Google. Przy czym „dać się odnaleźć” to zwrot kluczowy, ponieważ zalew „markowych” kont social media powoduje coraz większy ból głowy wśród konsumentów. Gdzie tu jest problem?…

Za ile i jak sprzedać sklep internetowy?
Pomówmy o sprzedaży firmy. Firmy, którą udało Ci się zbudować przez ostatnie kilka lat, podczas których szlifowałeś kanały pozyskiwania klientów, marketing internetowy w social media, optymalizowałeś lejek sprzedażowy. Jak wycenia się biznesy w których głównym komponentem jest sprzedaż przez internet? Jak się do tego zabrać? Jak znaleźć nabywcę i przeprowadzić tego typu sprzedaż?…

Optymalizacja serwisów wielojęzycznych pod SEO
Serwis wielojęzyczny, to serwis oferujący treści w więcej niż jednym języku. Może to być strona firmy oferującej swoje usługi na terenie kilku krajów, czy sklep internetowy posiadający ofertę stworzoną z myślą o mieszkańcach z zagranicy. Aby umożliwić wyszukiwarce prawidłowe indeksowanie wersji językowych danego serwisu i wyświetlanie ich we właściwych lokalizacjach, należy dokonać optymalizacji serwisu wielojęzycznego pod SEO…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 38/2015

FELIETONY

  • Nie lubię poniedziałku
  • Cyfryzacja w objęciach „żelaznej damy”
  • Unmarketing, marzenie konsumenta i szansa dla sprzedawcy

 

RYNEK

  • 15 lat Google AdWords, czyli odrobina historii nieznanej (lub mniej znanej)
  • Razem raźniej?
  • Neoznaczek – dramat w dwóch aktach
  • Zamach na wolność linkowania?

 

STRATEGIE

  • Tomasz Ebbig, Local Brand Manager Zalando na Polskę i Wielką Brytanię
  • Czy optymalizacja stron sklepu na sezon świąteczny to dobry pomysł?
  • Identyfikacja marki w social media: nazwa nazwie nierówna
  • „Ludzie wciąż używają emocji zamiast logiki” – rozmowa z Mariuszem Wesołowskim, dyrektorem zarządzającym Uczestnicy.pl
  • Za ile i jak sprzedać sklep internetowy?

 

MARKETING

  • Pierwsza kampania w Sieci Reklamowej Google – od czego zacząć, na co uważać
  • Jak rozliczać się za działania SEO i SEM
  • Optymalizacja serwisów wielojęzycznych pod SEO
  • Czy email marketing przechodzi kryzys wieku średniego ?

 

RUBRYKI STAŁE

  • SkiRepublic – Case Study
  • Koniec Rejestru Klauzul Niedozwolonych i nowe uprawnienia UOKiK – dobre, czy złe zmiany dla e-przedsiębiorców?

Zalando – nowy kierunek w sprzedaży internetowej

Wywiad z Tomaszem Ebbigiem, Senior Brand Managerem odpowiedzialnym za strategię komunikacji marki Zalando w Polsce i Wielkiej Brytanii.

„Chcemy być platformą modową, dzięki której nasi klienci znajdą inspiracje, otrzymają ofertę dostosowaną do swoich potrzeb i do asortymentu, który wcześniej kupili. Chcielibyśmy, żeby każdy klient, który wchodzi na naszą stronę widział odmienne Zalando, pracujemy nad możliwie efektywną personalizacją oferty, gdyż jest to długofalowy trend. W ofercie mamy 1500 marek i 150 tysięcy produktów, dlatego zależy nam na tym, aby każdy klient łatwo mógł odnaleźć się w tej bogatej ofercie.”

Przeczytaj numer online

Serwis Sprzedawców Internetowych Mensis.pl powstał w związku z ogromnym zapotrzebowaniem na fachowe artykuły dotyczące biznesu w sieci. Rozwój portalu dokonał się w oparciu o prace nad miesięcznikiem, wydawanym w postaci papierowej i elektronicznej. Wszystkie materiały publikowane przez Mensis.pl charakteryzuje przejrzystość, dbałość o precyzję i użyteczność w codziennej pracy e-przedsiębiorcy.

Kontakt24.tvn24.pl

Mensis to pierwszy miesięcznik dla branży e-commerce, który jest odpowiedzią na nieustannie ewoluujący rynek elektroniczny. Wysoki poziom czasopisma zapewniają wybitni eksperci z branży na stałe współpracujący z magazynem.

Ebooki24.org

Czasopismo Mensis.pl powstało w listopadzie 2011 roku i właściwie do teraz jest jedynym pismem drukowanym zawierającym przydatne informacje jedynie w branży e-commerce: od spraw technicznych związanych z tworzeniem sklepu internetowego po prawo w e-handlu. Zostało stworzone, aby pomóc zainteresowanym ludziom uzyskać praktyczną wiedzę i móc ją wykorzystać w swoim biznesie.

KronikiBiznesu.pl