Mensis.pl nr 41/2016

W 41. numerze „Mensis.pl” analizujemy istotę budowania trwałych i długofalowych relacji z klientami. Stąd artykuły o Customer Lifetime Value, wyznaczaniu grupy docelowej z wykorzystaniem Google Analytics, poprawnej optymalizacji procesów zakupowych czy przyjaznym dla sprzedającego i kupującego systemie sprzedażowym. Nie zabrakło również materiałów edukacyjnych na temat sprzedaży transgranicznej, brandu oraz marketingu, tym razem afiliacyjnego i mailingowego.

Przeczytaj numer online

Mensis 41/2016

Mensis 41/2016

Polecane artykuły

Customer Lifetime Value – jak zbudować długoterminową relację z klientem?
Prawdopodobieństwo, że sprzedamy dany produkt stałemu klientowi wynosi od 60 do 70 proc. W przypadku konsumenta, który po raz pierwszy odwiedza sklep wynosi ono od 5 do 20 proc. To tylko jeden z wielu przykładów dlaczego warto budować długotrwałe relacje z klientem. W ich tworzeniu niezwykle pomocne może okazać się mierzenie Customer Lifetime Value (CLV)…

Wyznaczanie grupy docelowej za pomocą Google Analytics
Strategia komunikacji i prowadzonych działań reklamowych powinna opierać się na jak najszerszej wiedzy odnośnie naszej grupy docelowej w sposób uwzględniający jej potrzeby. Aby móc skutecznie prowadzić kampanię reklamową nastawioną na użytkownika, powinniśmy najpierw jak najlepiej go poznać. Dostępne funkcjonalności i możliwości kierowania reklam do grupy docelowej na podstawie danych Google Analytics umożliwiają precyzyjne dotarcie do potencjalnych klientów…

Marketing afiliacyjny w e-commerce
Według raportu “Sieci afiliacyjne i programy partnerskie” opublikowanego przez Interaktywnie.com w 2016 roku, rynek afiliacyjny w Polsce wynosi około 200 mln złotych. Zważywszy na fakt, że rynek reklamy internetowej w 2015 roku zbliżył się do wartości 3 mld złotych (wg IAB/PwC AdEx 2015) marketing afiliacyjny, szczególnie w kraju nad Wisłą, wciąż ma spory potencjał wzrostu…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 41/2015

FELIETONY

  • Życie czy praca? Work-life balance jako koncepcja zgodności wartości
  • Chodzi o ważną, ale trudną do przeprowadzenia zmianę
  • Kto tu rządzi: człowiek czy technologia? Część II: SCOT i jego rola w rozumieniu współczesnej komunikacji społecznej (i marketingowej)

 

RYNEK

  • Samorządy w sieci spektakularnych wpadek
  • Sprzedaż transgraniczna eBay i Amazon bez ściemy!
  • Snapchat- zmieniamy oblicze brandu!

 

STRATEGIE

  • Customer Lifetime Value – jak zbudować długoterminową relację z klientem?
  • Wywiad z Marcinem Grzymkowskim, Prezesem firmy eobuwie.pl
  • Wyznaczanie grupy docelowej za pomocą Google Analytics
  • Czy kolor przycisku „Dodaj do koszyka” ma znaczenie, czyli opis koncepcji: ten sam ruch, a większa sprzedaż
  • Jak i dlaczego wybrać system open source

 

MARKETING

  • Nieprzyzwoicie dobry tytuł oferty. Tryptyk. Część III: Siła marketingu
  • Marketing afiliacyjny w e-commerce
  • Projektowanie newsletterów trendy i tips&tricks

 

RUBRYKI STAŁE

  • 5 najczęstszych błędów w sklepach internetowych
  • Wymagania BHP w pracy przy komputerze

W biznesie e-commerce kluczową sprawą jest powracajacy klient

Wywiad z Marcinem Grzymkowskim, Prezesem firmy eobuwie.pl

„Myślę że ważnym momentem w prowadzeniu tego biznesu, był moment w którym przychody z działalności online przekroczyły wyniki ze sprzedaży sklepów tradycyjnych. Wtedy rzeczywiście maksymalnie postawiliśmy na online i większość zysków zainwestowaliśmy w sprzedaż internetową. Kolejnym przełomem była wymiana platformy e-commerce i wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych. Ponieważ szybko okazało się, że na rozwiązaniu pudełkowym nie będziemy w stanie się rozwijać.”

Przeczytaj numer online

Mensis.pl to największy w Polsce miesięcznik sprzedawców internetowych. Czasopismo skierowane do przedsiębiorców regularnie czyta już kilkanaście tysięcy osób związanych z e-handlem.

WspieramBiznes.pl

Pismo Mensis.pl adresowane jest do sprzedawców internetowych, czyli do osób i firm handlujących w sieci. Adresatami czasopisma mogą być zarówno zaawansowani e-biznesmeni, jak i osoby, które dopiero zamierzają wejść w rynek biznesu internetowego. W Mensis.pl znajdziesz artykuły dotyczące testowania skuteczności działań marketingowych, jak założyć sklep internetowych, jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce, jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?

MagazynWiedzy.pl

Mensis to pierwszy miesięcznik dla branży e-commerce, który jest odpowiedzią na nieustannie ewoluujący rynek elektroniczny. Wysoki poziom czasopisma zapewniają wybitni eksperci z branży na stałe współpracujący z magazynem.

Ebooki24.org