Mensis.pl nr 42/2016

W 42. numerze „Mensis.pl” podpowiadamy jak przygotować się na kolejne miesiące wytężonej pracy, skąd czerpać energię i na co zwrócić uwagę przy usprawnianiu e-sklepu? Uznanie dla pracowników obsługujących klienta, odkrycie olbrzymich możliwości w internetowych mediach oraz umiejętne wprowadzanie innowacji to tylko niektóre z naszych redakcyjnych propozycji. Dodatkowo nie zapominamy o biznesowej codzienności przybliżajac praktyczne i prawne wkazówki przydatne w prowadzeniu każdego internetowego przedsiębiorstwa.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

YouTube – zasięg internetu i siła telewizji
Jak wynika z danych firmy Gemius, w kwietniu br. YouTube odwiedziło prawie 20 milionów Polaków. Co więcej, wśród osób w przedziale wiekowym 16-34 lat jest to medium wybierane chętniej niż telewizja. Coraz powszechniejsze wykorzystanie serwisu otwiera przed marketerami nowe możliwości w dotarciu do obranej grupy docelowej, jak i konstrukcji samego przekazu reklamowego…

Najlepsze praktyki zmian i optymalizacji w sklepie internetowym
„Jedyną stałą w życiu jest zmiana” napisał Haraklit z Efezu. To powiedzenie dotyczy również a może przede wszystkim e-biznesu, gdzie zmiany zachodzą w coraz szybszym tempie. Chyba nikt nie próbuje się nawet oszukiwać, że raz zbudowany sklep jest w stanie sprawnie utrzymać się na rynku bez większych czy mniejszych zmian. Zmiana może przynieść dużo dobrego, o ile będzie się podchodzić do niej w uporządkowany sposób…

Jak wykorzystać w praktyce nadchodzące nowości w Google AdWords
24 maja 2016 roku odbyła się konferencja na której zaprezentowano mnóstwo zmian i nowości dotyczących produktów Google. Całość można by podsumować jednym stwierdzeniem – reklama w Google staje się mobile-first. Google po raz pierwszy podało dane o tym, że mobilna rewolucja już się wydarzyła, a liczba zapytań z telefonów komórkowych przekroczyła liczbę zapytań z tradycyjnych urządzeń. Czego możemy się spodziewać?…

Mensis 42/2016

Spis Treści - Mensis 42/2016

FELIETONY

  • Jak często okazujesz uznanie?

 

RYNEK

  • YouTube – zasięg internetu siła telewizji
  • Zachowania e-konsumentów podczas Euro – rozmowa z Kamilą Pater, Country Manager Poland Criteo
  • Trendy w e-płatnościach, a oczekiwania konsumentów

 

STRATEGIE

  • Ewolucja czy rewolucja, czyli najlepsze praktyki jak zmieniać i ulepszać sklep internetowy
  • Vit Endler – Prezes Zarządu Internet Mall Polska w wywiadzie dla Mensis.pl
  • 4 innowacje w zakresie personalizacji które zrewolucjonizują biznes internetowy
  • Jak realizować testy użyteczności w sklepie internetowym

 

MARKETING

  • Jak wykorzystać w praktyce nadchodzące nowości w Google AdWords
  • Content Marketing w pigułce
  • Nie bądź cenodajką! 21 pozacenowych sposobów na pokonanie konkurencji. Pilot: Cenocentryzm vs pozacenizm

 

RUBRYKI STAŁE

  • Odstąpienie od umowy, rękojmia, gwarancja – charakterystyka i najważniejsze różnice
  • Jak i kiedy stosować podpis elektroniczny?
Mensis 42/2016

Nie zapominaj o kliencie i ciesz się swoim biznesem

Wywiad z Vitem Endlerem, Prezesem Zarządu Internet Mall Polska

„Internet Mall Polska rozpoczął swą działalność w Polsce już w 2006 roku, ale przez dłuższy czas nie udawało się nam zdobyć czołówki liderów e-commerce w tym kraju. Następnie w ciągu 3,5 roku udało się ze sklepu internetowego z 8 pracowników i 10 przesyłek dziennie rozwinąć biznes do 160 pracowników i obrotu na poziomie 50 milionów euro. Od tego czasu każdy rok niesie za sobą coś przełomowego. Albo stworzenie nowego punktu odbioru osobistego, albo otwarcie potężnego zaplecza magazynowego na 400 tys. zamówień w roku, albo w końcu uzyskanie wysokiego miejsca w pierwszej trójce rankingu e-konsumentów w kategorii megasklepów.”

Przeczytaj numer online

Czasopismo Mensis.pl powstało w listopadzie 2011 roku i właściwie do teraz jest jedynym pismem drukowanym zawierającym przydatne informacje jedynie w branży e-commerce: od spraw technicznych związanych z tworzeniem sklepu internetowego po prawo w e-handlu. Zostało stworzone, aby pomóc zainteresowanym ludziom uzyskać praktyczną wiedzę i móc ją wykorzystać w swoim biznesie.

KronikiBiznesu.pl

Serwis Sprzedawców Internetowych Mensis.pl powstał w związku z ogromnym zapotrzebowaniem na fachowe artykuły dotyczące biznesu w sieci. Rozwój portalu dokonał się w oparciu o prace nad miesięcznikiem, wydawanym w postaci papierowej i elektronicznej. Wszystkie materiały publikowane przez Mensis.pl charakteryzuje przejrzystość, dbałość o precyzję i użyteczność w codziennej pracy e-przedsiębiorcy

Kontakt24.tvn24.pl

Miesięcznik Sprzedawców Internetowych Mensis.pl inspiruje i edukuje branżę e-commerce. Czasopismo jest skierowane do przedsiębiorców i liderów firm internetowych.Skuteczne działania marketingowe, nieszablonowe kampanie promocyjne, wywiady z ciekawymi osobistościami. Wiedza i praktyka e-handlu w najlepszym wydaniu.

WolneEbooki.pl