Mensis.pl nr 18/2013

W 18. wydaniu czasopisma „Mensis.pl” zajęliśmy się skutecznymi, czyli sprzedającymi kampaniami marketingowymi. Czy będzie to reklama displayowa, czy e-mailowa, musimy dokładnie wiedzieć do kogo kierujemy przekaz i na jakim etapie konsumenckiego zaangażowania wobec oferty jest nasz odbiorca. Tak pojęta optymalizacja przyniesie wymierne korzyści nie tylko w firmowym portfelu, ale przede wszystkim realnie pomoże w pozyskaniu kupujących klientów.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

E-commerce i kampanie reklamowe w internecie
Biznes w e-commerce to nie tylko posiadanie szerokiej oferty produktowej, usability czy odpowiednio dopasowanego contentu. Podczas prowadzenia tego typu działalności w pewnym momencie najważniejsza staje się automatyzacja, czyli klucz do przyszłości, jeśli chodzi o marketing online…

7 kluczy do sukcesu w międzynarodowym biznesie e-commerce
Serwis ShopAlike.pl rozpoczął działalność w Polsce pod koniec 2011 roku. Polski serwis zakupowy należy, obok Francji i Włoch, do najchętniej wybieranych spośród 15 serwisów spółki Visual Meta. Platforma ShopAlike.pl oferuje ponad 500 tys. produktów pochodzących ze 190 różnych sklepów internetowych, jak np. Zalando, Sarenza, Spartoo czy LaRedoute. Robert R. Maier radzi polskim przedsiębiorcom, jak zaplanować udany start w międzynarodowym biznesie e-commerce…

Konwersja przez edukację: e-mail marketingowe case study GetResponse
Dlaczego nie kupują mojego produktu? To pytanie, niezależnie od tego, jakie są skala i powodzenie prowadzonej przez nas działalności, zadawał sobie z pewnością każdy. Sprzedaż jest procesem wymagającym ciągłej optymalizacji, poprawy wyników i osiągania kolejnych celów…

Mensis 18/2013

Spis Treści - Mensis 18/2013

  • E-commerce i kampanie reklamowe w internecie
  • Jak stworzyć skuteczną produktową kampanię reklamową
  • Efekty sprzedażowe e-mail marketingu w zwierzakowo.pl
  • Wywiad z Anielą Hejnowską, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska
  • Historia dobrego wdrożenia
  • Między twardą a miekką rewolucją. Rzecz o tym, dlaczego internet nie niszczy gospodarki
  • 7 kluczy do sukcesu w międzynarodowym biznesie e-commerce. Rozmowa z Robertem M. Maierem
  • Wirtualne rejestry – realne faktury
  • Konwersja przez edukację: e-mail marketingowe case study GetResponse
  • 10 Grzechów głównych: Grzech 8 brak dodatkowych technik sprzedażowych
  • Jak zwiększyć szanse zwrotu dużej inwestycji
  • ABC systemów rekomendacji dla e-sklepów
  • Kampanię czas zacząć
Mensis 18/2013

Być portalem pierwszego wyboru

Wywiad z Anielą Hejnowską, Dyrektor Zarządzającą Groupon Polska

„Z punktu widzenia sklepu internetowego Groupon jest idealnym narzędziem promocji i wsparcia sprzedaży. Markę Groupon zna aż 75% konsumentów w Polsce, mamy największą w Polsce bazę mailingową, wszechstronną platformę sprzedażową oraz bardzo atrakcyjną grupę aktywnych klientów – mieszkańców dużych i średnich miast, w wieku 25–45 lat, z wykształceniem wyższym i średnim, zarabiających powyżej średniej krajowej. Skuteczne dotarcie do takiej grupy klientów w krótkim czasie jest trudne i niezwykle kosztowne – my dajemy za ułamek pierwotnej ceny.”

Przeczytaj numer online

Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.

ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego

Jak założyć sklep internetowy? Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce? Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w periodyku Mensis.pl. To czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

Interaktywnie.com

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl